Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal betale rekningar, innloggina til nettabanken funkar ikkje, igjen, pga fu**ing helv***es forbaska javamøkk!:mad::!::banghead::devil:

Edit: hjelper tydlegvis å klage, for typ 10sek etterpå så funka det! (og då hadde eg prøvd i 30min før det).

Ooooog problemet ble lokalisert til å ligge mellom stolen og tastaturet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting!

KOmmunene etcetc klager på hvor dyrt det er, hvor mye arbeid etcetc det er å legge asfalt.

Nå har de lagt (opp forbi Berg studentby for de som vet hvor det er i trheim) ny asfalt..FØR tælene har gått..Og jo..nå som de har gått er det til og med værre enn før..Blir så fuckings irriteeert!!! KOMPETANSE HVOR?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't always do knebøy at the gym, but when I do I don't know what the hell I'm doing. Føltes sånn i dag ihvertfall, på den positive siden så gjorde jeg mine første knebøy med stang så helt gæli var det kanskje ikke. Var vel heller det at jeg knota så inni helvete med å gjøre klart stativet etter han før meg som hadde .... gudane veit hva han hadde gjort der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vil få deg til å føle deg bedre;

25 Steps To Get Over Your Intense "Game Of Thrones" Depression

(Sku ønske boka kom med noe sånt for jeg måtte legge den fra meg og bare 'wtf did I just read'.)

Jeg begynte heldigvis å lese bøkene etter at de 5(6? første bøkene hadde kommi ut så jeg kunne begynne rett på 4'ern for å finne ut hva som skjedde videre^^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho eg pleide å dela heim med og eg hadde eit avbrekk der ho var på utenlandsreise og me begge va fitt villt, ho humpa eit par og eg humpa eit par. No e ho tebake og me e nåke lunde ilag igjenn, for meg e da meir ubehag en for ho då eg ikkje e so begeistra for å dela pølsebrød. Da so e so negativt me detta e jo at halvparten av tio so e da ikkje nåke problem og andre halvparten e da eit helvettes stort problem. Om nåken kjenne seg igjenn kan dei gjerne dela litt empati med ein empatilaus jævel (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho eg pleide å dela heim med og eg hadde eit avbrekk der ho var på utenlandsreise og me begge va fitt villt, ho humpa eit par og eg humpa eit par. No e ho tebake og me e nåke lunde ilag igjenn, for meg e da meir ubehag en for ho då eg ikkje e so begeistra for å dela pølsebrød. Da so e so negativt me detta e jo at halvparten av tio so e da ikkje nåke problem og andre halvparten e da eit helvettes stort problem. Om nåken kjenne seg igjenn kan dei gjerne dela litt empati med ein empatilaus jævel (y)

If you're gonna hump, she's gonna hump. Det enkleste er vel at dere setter dere ned og blir enige om spillereglene for nå som hun er hjemme igjen. Om du ikke er komfortabel med at hun har andre nå, så må du si i fra, men husk da at du ikke kan forvente å ha andre selv.

Med mindre problemet er at du ikke klarer tanken på at hun allerede har vært med andre, selv om du også var det, og at dette skaper sjalusi og konflikt. I så fall må du bare ta tak i selv og jobbe med det, kan jo innføre en 'don't ask don't tell' policy om akkurat den tiden hun var borte om det gjør det lettere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...