Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som ikke rydder på plass vektene. Blir nesten satt ut av hvor lite folk det er som faktisk rydder etter seg på senteret.(n)

Ååååååååååååååh jaaaaaaaaaaaaaaaaa

vi har det sånn på senteret jeg er på også. har til og med skrevet store postere for at folk skal legge utstyret tilbake på plass. det er ikke sjeldent jeg har måttet holde meg i skinnet for å ikke skjelle ut folk som gang på gang ikke klare å rydde etter seg. jeg får hverken betalt for å rydde, eller er det som ryddehjelp når jeg er der for å trene. det går av min tid, og også ut over treningseffekten. teite mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset i garderoben gikk akkurat i det jeg var ferdig med å trene. Noe som resulterte i at det bare var å drite i å dusje, samt at jeg fikk altfor mye vann i shaken siden jeg ikke så hva jeg holdt på med. Endte med at jeg gikk hjem svett og god, med en altfor utvannet shake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Han som skulle kjøre oss til toget er tydeligvis forsinket og det går om en halvtime, faaaaaaen

+ at fyren jeg liker ikke gidder å snakke med meg mer. Det er en nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har 12 timers natthelg, det er KNALLvær, typa er på vannet hele dagen hele dagen. Stengte meg inne på treningssenteret og fikk en god økt på beina, men tenkte så... Hva er VITSEN med å jobbe med sommerformen når en bare jobber i finværet :(:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...