Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg nesten brukt ett år på å pusse opp ny leilighet og hadde tenkt å flytte inn neste helg. Men nå har selvfølgelig naboen i overetasjen fått vannlekkasje som ender hos meg og har ødlagt taket mitt. FML :mad:

Sånn, nå har jeg fått det ut! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten brukt ett år på å pusse opp ny leilighet og hadde tenkt å flytte inn neste helg. Men nå har selvfølgelig naboen i overetasjen fått vannlekkasje som ender hos meg og har ødlagt taket mitt. FML :mad:

Sånn, nå har jeg fått det ut! :cool:

kjiiiipt :( hvor lang tid tar det å få fikset taket da? må det stå og tørke lenge?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjiiiipt :( hvor lang tid tar det å få fikset taket da? må det stå og tørke lenge?

Forsikringsselskapet er på saken så de har sendt et håndtverkerteam for å ordne opp, de har allerede revet taket pga fuktskader. Håper at mye er gjort på en uke ca så er ikke store forsinkelsen, men akk så irriterende! :dry:

Takker for omtanken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Bilen vår ble akkurat reparert fordi noen kjørte inn i oss og stakk av i et parkeringshus. Gjett hvilken bil som ble skrapet opp i dag - og gjett hvem som stakk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...