Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer til å få varig angst for stander. Type redd barna, kirkens nødhjelp.

Aldri møtt en så innpåsliten og ubehagelig "selger" i hele mitt liv. Jeg har ikke råd til automatisk bli trukket 240kr i måneden, men han visste virkelig å bruke sønnen min i sin ubehagelige argumentasjon. Kom meg vekk uten å gi bort kontoinfo, men det var så ubehagelig at jeg ville bare gråte. Kommer til å gå evigvarende omveier for å unngå disse folkene fra nå av. Ja, jeg bor i Norge, men nei, jeg driter ikke penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å få varig angst for stander. Type redd barna, kirkens nødhjelp.

Aldri møtt en så innpåsliten og ubehagelig "selger" i hele mitt liv. Jeg har ikke råd til automatisk bli trukket 240kr i måneden, men han visste virkelig å bruke sønnen min i sin ubehagelige argumentasjon. Kom meg vekk uten å gi bort kontoinfo, men det var så ubehagelig at jeg ville bare gråte. Kommer til å gå evigvarende omveier for å unngå disse folkene fra nå av. Ja, jeg bor i Norge, men nei, jeg driter ikke penger.

Hvordan? Var sønnen din der? Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan? Var sønnen din der? Hva skjedde?

De hadde stand, og jeg avslo. Sønnen min ville leke i gangen der de var og var vanskelig å få med seg, så jeg måtte prøve å dra sønnen min - som IKKE ville dra - med meg, MENS jeg fikk tilnærmet skjennepreken og den nevnte guilt-trippen om "hva hvis det var sønnen din...". Det det går ikke an å beskrive hvor ubehagelig det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i lengre tid enn det som rasjonellt er med å få fineste dama til å like meg og senere hoppe til køys med meg. Kom så nærme som det strengt tatt er mulig å komme, før dama avbryter hele greia.

So much work, time and effort gått til helvete it's enough to drive a man to dendrophilia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg til å sove først nå, og jeg begynner på jobb kl 7 i morra fml, hvorfor lærer jeg aldri:(

Gurl. Is wat everyone does. :'D

Jobber i lengre tid enn det som rasjonellt er med å få fineste dama til å like meg og senere hoppe til køys med meg. Kom så nærme som det strengt tatt er mulig å komme, før dama avbryter hele greia.

So much work, time and effort gått til helvete it's enough to drive a man to dendrophilia.

Yu trid best. You e teh 3%. Go u! ^_^

Onwards to next hot gurl (dey not 1 in million)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du se på det som en mulighet til å kick the habit. 60 kroner literen for vann med smak og kullsyre er en sykt dårlig deal. Det fucker tenner og tilfører ikke kroppen noe fornuftig.

But that'd require humans to be rational.

Sa graa mens hans svelger unna Burn nao sugar ™.

Noen laster må man da få ha og mine 2 Monster Lo Carb i uken nekter jeg å gi opp :D SÅ da må jeg bare ut på leting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...