Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Surt" at jeg virkelig ikke liker alkohol. Slik er det når man først prøver det i 20-årene. Lager tidenes grimase når jeg får øl eller vin på tunga. Ingen sår sak for min del, men det er visst obligatorisk i festlige lag å 1) like og 2) innta store mengder av giften.

Kjipt med bilen Lise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Surt" at jeg virkelig ikke liker alkohol. Slik er det når man først prøver det i 20-årene. Lager tidenes grimase når jeg får øl eller vin på tunga. Ingen sår sak for min del, men det er visst obligatorisk i festlige lag å 1) like og 2) innta store mengder av giften.

Kjipt med bilen Lise!

Drikkepress kommer det nok dessverre alltid til å være. Og hvis man ikke drikker, så MÅ man ha en grunn (som må være bra nok for de som drikker -hvis ikke blir man sittende å forklare hvorfor man ikke drikker en god stund (for det er jo ikke noe mer interessant å bruke kvelden på :p ))

og takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Lite matlyst i dag også.

+ at når jeg først faller for noen, så er det en fyr som er tilnærmet uoppnålig og bare leker med meg? det er jo tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Gårsdagens var at jeg diskuterte med en dust som sa at jeg var overtroisk - og da jeg spurte hvorfor sa han at jeg tror jeg er kjempedeilig og tror at jeg kan få hvem som helst? Også sa han at om jeg ikke passer meg, kommer han på hove for å slå meg ned?

Dagens litt negative er det at jeg fikk myggstikk i skogen, så anklene mine har hovnet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens var at jeg diskuterte med en dust som sa at jeg var overtroisk - og da jeg spurte hvorfor sa han at jeg tror jeg er kjempedeilig og tror at jeg kan få hvem som helst? Også sa han at om jeg ikke passer meg, kommer han på hove for å slå meg ned?

Brukte han virkelig ordet 'overtroisk' i den sammenhengen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens var at jeg diskuterte med en dust som sa at jeg var overtroisk - og da jeg spurte hvorfor sa han at jeg tror jeg er kjempedeilig og tror at jeg kan få hvem som helst? Også sa han at om jeg ikke passer meg, kommer han på hove for å slå meg ned?

Dagens litt negative er det at jeg fikk myggstikk i skogen, så anklene mine har hovnet opp.

Mange snodige personer i verden. :huh:

.....Jeg er sikkert en av dem, men på en positiv måte. :p

Negativt,hmm....

Strekk i nakken, redd det vil gå ut over markløften i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Han sa at jeg var en sta, overtroisk byfis (han var fra landet.) - og da jeg spurte hvorfor jeg var overtroisk sa han bare "du tror at du er så skamfin og at alle vil ha deg, men du er ikke noe å spare på!!" haha, må jo le litt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at jeg var en sta, overtroisk byfis (han var fra landet.) - og da jeg spurte hvorfor jeg var overtroisk sa han bare "du tror at du er så skamfin og at alle vil ha deg, men du er ikke noe å spare på!!" haha, må jo le litt, da.

Høres ut som noe tatt rett ut av isfolket-bokserien - no kidding:D

Du får muscle up og vise at du tar både han og traktoren hans i benkpress så skal du se han kniper igjen 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for guds skyld, stå rett ved en svingdør på Nationalteateret jernbanestasjon midt i morgenrushet for å prate. Ikke gå en meter til siden. Neida, stå rett der folk skal inn og ut. JÆVLA FØKKINGS KUER! og de små ryggsekkene deres er drittschtøgge også. Har vel vaffeljakke oppi der tenker jeg. Og spiser buser når ingen ser.

hulk-smash_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...