Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan reagerer du? Huff, jeg kunne aldri levd uten mango!

Det "minste" jeg reagerer er kløende utslett rundt munnen. Om jeg spiser "mye" (type 250g frosne) føler jeg at det er tyngre å puste og har en del strekkmerker som blir illrøde. Sistnevnte er en kjemperar reaksjon!

Har vurdert om det er verdt det, menneh... Jeg og mango får skilles som venner. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manna meg opp til å dra på Ikea (hater ikea..stressende, folk går som fucktard zombier og aner ikke hva de skal ha..)

Løp nesten gjennom butikken og snappa det jeg sku ha i farta..hovedmålet var en tvbenk...(alt av møblene mine er svart)..

Betalte og var hjemme på rekordtid..Sku åpne så var faen meg fuckings benken HVIT!!...og viser seg at den ikke finnes i svart som jeg så tidligere i uka...FUCK...vil ikke tilbake..noen som vil kjøpe den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke ørepluggene mine, og jeg trenger de til treninga i morgen. :( Håper virkelig ikke at jeg har glemt dem på treningssenteret igjen, sist gang jeg glemte ørepluggene mine igjen der, turte jeg ikke spørre etter dem pg.a har glemt igjen et par ting der før også :roflmao: Så jeg kjøpte altså et par nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...