Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Økt fra helvete i dag. Epic fail på alt. Typen knebøy-racket ved siden av stirret i vantro med kulerunde øyne da svetten silte og sleit som en gud med å komme helt ned på huk i bøyen, med bare 40 kg på ryggen:( Vurderte i skam å avbryte hele økta, men slepte meg videre.

Så bar det inn i jenteavd for brystpress i håp om å kunne gjemme meg bort fra flere tilskuere. Der skjedde tvert om det motsatte, da to spede, små jenter midt i en pilatesaktig-rutine stirret i vantro der jeg kom slepende med (egentlig ikke så store) manualer for å kjøre bryst.

Argh, jaja, neste gang blir det bedre (stay tuned i Dagens Glade-tråden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E

Et tips er å gå til kjevekirurg neste gang, de gjør d raskt og smertefritt. Go bedring!

Og hvor mye må man betale da? ;p oh well, dette var siste visdomstanna mi så blir nok ikke mer trekking av tenner i framtida;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor mye må man betale da? ;p oh well, dette var siste visdomstanna mi så blir nok ikke mer trekking av tenner i framtida;)

Koster sikkert mer,men så heldig at du er ferdig!! Hørt altfor mange gruvekkende historier om trekking hos vanlig tannlege. Selv var jeg nødt å gå t kirurg pga tannen var ikke kommet opp. Men er uansett glad for at de gjorde d ! Veldig proffe og fjernet to stk på en halvtime mens du ble forklart hva de gjorde, så d var veldig beroligende i tillegg til bedøvelsen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!dårlig gjort!

Jeg tenker som så: Du får en invitasjon. Du ser i kalenderen. Står det noe der; ja? Nei da kan jeg ikke. Er det blankt; ja, DA KAN JEG OG SIER AT JEG KAN, GOD DAMMMMMMIT. Ikke; kanskje jeg får se om jeg gidder eller om det dukker opp noe annet jeg heller har mer lyst til. aaaaaaaargh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så: Du får en invitasjon. Du ser i kalenderen. Står det noe der; ja? Nei da kan jeg ikke. Er det blankt; ja, DA KAN JEG OG SIER AT JEG KAN, GOD DAMMMMMMIT. Ikke; kanskje jeg får se om jeg gidder eller om det dukker opp noe annet jeg heller har mer lyst til. aaaaaaaargh

Tolk det som et nei og planlegg deretter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster sikkert mer,men så heldig at du er ferdig!! Hørt altfor mange gruvekkende historier om trekking hos vanlig tannlege. Selv var jeg nødt å gå t kirurg pga tannen var ikke kommet opp. Men er uansett glad for at de gjorde d ! Veldig proffe og fjernet to stk på en halvtime mens du ble forklart hva de gjorde, så d var veldig beroligende i tillegg til bedøvelsen;-)

Jeg trodde bare man ble sendt til kirurg ved spesielle tilfeller jeg.. Ingen av mine tenner i underkjeven hadde kommet opp enda men tannlegen bare kuttet opp og begynte og grave^^ tok en time pr tann og var helvete:p i overkjeven derimot var det et lite dytt så var de ute^^ men ja, glad jeg er ferdig! Blir bare rutine check up's fra nå av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke klarer å svare ja eller nei på en bursdagsinvitasjon.. Føler meg alene og forlatt ass.

Enig, hvis de ikke har planer den dagen så kan de takke ja til inviten og prioritere det istede for å si "tja, må se det an, kan hende det dukker opp noe (morsommere)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne og leser på et visst nettforum mest retta mot kvinner med bolle i ovnen. Tips fra kona, og mest fordi det er så himla mye galskapsdamer der inne.

Ser nå at slanketrådene popper opp som ugress. Mange av de går på om det det er greit å legge seg på 800-100 kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...