Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nei. FunksjonALanalyse. :p

"Emnet gir en introduksjon til funksjonalanalyse som gjør studentene i stand til å bruke resultater og begreper fra funksjonalanalyse på andre områder av matematikken, og som kan danne grunnlag for videre studier i funksjonalanalyse.

Temaer som behandles er blant annet Hahn-Banachs teorem, teoremene om åpen avbildning og lukket graf, Banach-Steinhaus' teorem, duale rom, svak konvergens, Banach-Alaoglus teorem og spektralteoremet for begrensede selvadjungerte operatorer."

Og jeg som er lei meg for å ha kommet opp i noe så simpelt som '' Lineære funksjoner''. Altså å forklare hva det er og hvordan man bruker det i regning. Nå ser jeg at det er barnemat i forhold til det der! :-D (Din negative gjorde min negative til en nesten positiv o-o )

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle få feriepenger+vanlig lønn denne mnd, men fikk bare feriepenger fordi all lønna mi ble trukket for å dekke mine 3uker med ferie(når jeg bare har tatt ut en uke ferie, som tilsvarer 3 vakter:( ) så jeg føler meg litt lurt, men veit at det er sånn det funker.... Så nå må jeg være forsiktig med pengene i syden ellers blir jeg blakk resten av mnd(blir jeg uansett men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg skulle få feriepenger+vanlig lønn denne mnd, men fikk bare feriepenger fordi all lønna mi ble trukket for å dekke mine 3uker med ferie(når jeg bare har tatt ut en uke ferie, som tilsvarer 3 vakter:( ) så jeg føler meg litt lurt, men veit at det er sånn det funker.... Så nå må jeg være forsiktig med pengene i syden ellers blir jeg blakk resten av mnd(blir jeg uansett men...)

Kjedelig det der. Hadde bare 5 måneders opptjening i fjor, så jeg får avkortet 19k feriepenger med drøye 13. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som er lei meg for å ha kommet opp i noe så simpelt som '' Lineære funksjoner''. Altså å forklare hva det er og hvordan man bruker det i regning. Nå ser jeg at det er barnemat i forhold til det der! :-D (Din negative gjorde min negative til en nesten positiv o-o )

Lykke til!

Det gikk megabra med meg! Kom igjen, dette klarer du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikkje sove skikkeleg om natta, får ikkje i meg nok mat på dagen. Resulatet er 2kg ned på ei veke og ein kropp som ikkje fungerar:( Eg vil ha tilbake den normale matlysta mi!:(

Jeg har også hatt dårlig matlyst i det siste, har gått ned nå nesten 3 kilo siden sist jeg veide meg :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror denne kan være veldig negativ x)" hah".

Jobber på St.Olavs Hospital for tiden (ikke lege elrno nei). Og sku inn på ett rom, hvor det er skilta isolert, pga smittefare. Jeg spør om jeg må ha på meg noe utstyr, de 14år gamle sykepleierne sier nei. Jeg går inn, hu ligger og hoster og vræler. Jeg går ut og møter legen.."Uæææ had itj du på dæ dittdattogdott?! Må ha på det!"

Så regner med jeg er innlagt med aids ellernoe i morgen...HA. Det positive var at pasienten der inne var trivelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne kan være veldig negativ x)" hah".

Jobber på St.Olavs Hospital for tiden (ikke lege elrno nei). Og sku inn på ett rom, hvor det er skilta isolert, pga smittefare. Jeg spør om jeg må ha på meg noe utstyr, de 14år gamle sykepleierne sier nei. Jeg går inn, hu ligger og hoster og vræler. Jeg går ut og møter legen.."Uæææ had itj du på dæ dittdattogdott?! Må ha på det!"

Så regner med jeg er innlagt med aids ellernoe i morgen...HA. Det positive var at pasienten der inne var trivelig :)

Hiv/aids smitter ikke gjennom luft (y) Om noe skjer funker nok antibiotika... i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

eksamen i morgen - jeg er kjempenervøs og føler at jeg ikke kan noen ting, men jeg vet ikke hva jeg skal øve på for samtidig kan jeg alt. haha, utrolig ekkel følelse, vil bare bli ferdig, men jeg har ikke før klokken 14:15 - og vet ikke hva jeg får spørsmål om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...