Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

født i Nederland og har bodd i Norge for 4 år. syns det er fortsatt litt vanskelig og skrive ''formell'' Norsk! så unnskyld viss språket ikkje er helt forståelig !:p

Greit, men da er du litt unnskyldt :p

Flyttet du til Norge for å bo i Ørsta, av alle steder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

født i Nederland og har bodd i Norge for 4 år. syns det er fortsatt litt vanskelig og skrive ''formell'' Norsk! så unnskyld viss språket ikkje er helt forståelig !:p

Idag er det nesten ingen som er født i Norge som kan skrive korrekt norsk uansett. Som gammel forfatter river jeg ofte av meg de få hårstrå jeg har igjen bare av å lese artikler i avisen. Språket idag er ødelagt av mobilen og late elever. Og det var dagens lille positive fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På gymmen jeg trener på står garderobeskapene tett i tett, altså når et er åpent så dekker det til neste skap. Det skulle jo egentlig ikke være så pes, siden det er rundt 600 skap av stor str., men neida, slår aldri feil, uansett når jeg kommer/går for å dusje/skifte så kommer det et kvinnemenneske med skapet ved siden av mitt. Alltid. Det er faktisk helt vanvittig. I dag var intet unntak og da hun som stod der når jeg kom for å dusje hadde somlet seg ferdig så var det pinadø ei ny kjerring der med samme skapet da jeg kom ut av dusjen. :banghead: Det er jo aldri noen som har et annet skap omtrent, det er kanskje det som er så frustrerende, at det er fem tomme rader og så må jeg stå oppå noen. Det er en liten greie, men allikevel utrulig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG EN TRÅD DER JEG KAN FÅ UT MIN FRUSTRASJON.

Hadde gleda meg til å trene benk i dag. Skulle trene med en venninne, men hun var sliten. Hun kommer ikke. JEG HAR INGEN TIL Å SPOTTE MEG. Har spurt alle jeg kjenner, men ingen gidder. Tør ikke spørre noen på senteret. FAEN. Da satt jeg der med manualene mine da. Helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok, men jeg tør ikke å spørre..

Det er litt synd, all den tid det hadde vært win-win: du utfordrer irrasjonell frykt i tillegg til å kunne benke. :)

Skal ikke proklamere at jeg er stort bedre selv. (n)

Dagens posinegative: Turnringene er kommet, mendet tok kortere tid å frakte de over atlanteren enn det tok for Det Kongelige Tollvesen og Posten i Norge å frakte den til Oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det nesten ingen som er født i Norge som kan skrive korrekt norsk uansett. Som gammel forfatter river jeg ofte av meg de få hårstrå jeg har igjen bare av å lese artikler i avisen. Språket idag er ødelagt av mobilen og late elever. Og det var dagens lille positive fra meg.

Om det er noen trøst opplever jeg 'verstingene' som 40-åringene jeg jobber med. Skremmende at så mange av dem rett og slett ikke skjønner enkel tegnsetting som punktum og komma, og samtidig ikke kan stave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

kom ikke opp i matte, hvilket betyr at jeg må være nervøs for tysk muntlig eksamen frem til juni, da jeg får vite hva jeg kommer opp i. nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...