Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet midt i natt av at jeg måtte på do og når jeg kommer til toalettet så holder jeg på å trakke på den største humlen jeg noensinne har sett. At mann er stor, sterk og rippet betyr ingenting når man står der naken med en humle foran seg som høres ut som et helikopter. Jeg tok knekken på an og fikk kommet meg i seng igjen, men det hjelper ikke akkurat på nattesøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

fettprosenten har tydeligvis begynt å gå ned - hvilket jeg ikke vil klage over. Jeg vil derimot klage over at brystene mine forsvant først, og at jeg har et .. søkk midt på brystet som omtrent går innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke fjernkontrollen til appletv i dag tidlig, så har brukt en halvtime på å lete. Løftet sofa, sett under teppe, krabbet på alle fire og forbannet hele verden. Har til og med vært ute i søppeldunken å hentet søppelposen jeg kastet i går og gått igjennom innhold.:whistle:

Da jeg hadde gitt og hadde sunket oppgitt ned i sofaen, fant jeg den i sprekken mellom modulene på sofaen... Jeg HADDE sjekket der tidligere...:rolleyes:

Hvorfor må den være så liten og glatt?

For en start på dagen:dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...