Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en træl (også kalt Gillbert) på venstre ringfinger som begynner å bli ganske stor, gul og særdeles vond. Ødela rekordmange av markløft-repsene mine i dag. Om ikke dagens negative (dagen er såvidt i gang), så er det hvertfall dagens irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en træl (også kalt Gillbert) på venstre ringfinger som begynner å bli ganske stor, gul og særdeles vond. Ødela rekordmange av markløft-repsene mine i dag. Om ikke dagens negative (dagen er såvidt i gang), så er det hvertfall dagens irritasjon.

smør inn hender dine med foktighets krem etter trening å når du legg dæ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en træl (også kalt Gillbert) på venstre ringfinger som begynner å bli ganske stor, gul og særdeles vond. Ødela rekordmange av markløft-repsene mine i dag. Om ikke dagens negative (dagen er såvidt i gang), så er det hvertfall dagens irritasjon.

smør inn hender dine med foktighets krem etter trening å når du legg dæ ;)

Sydama vil gjerne komme med tips:D I perioder når enkelte er skikkelig ille, buker jeg en bit sportstape på, men, ellers, utenom trening, så kan du gjøre forskjellige ting, som å "legge hendene i bløt", og så skrubbe dem med nøytral olje og grovsalt(billigst og drøyest er den du får i en liten sekk), vaske godt med såpe, og når hendene er tørre, kan du bruke neglefil eller sandpapir direkte på trælen(e) og SÅ smøre godt inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydama vil gjerne komme med tips:D I perioder når enkelte er skikkelig ille, buker jeg en bit sportstape på, men, ellers, utenom trening, så kan du gjøre forskjellige ting, som å "legge hendene i bløt", og så skrubbe dem med nøytral olje og grovsalt(billigst og drøyest er den du får i en liten sekk), vaske godt med såpe, og når hendene er tørre, kan du bruke neglefil eller sandpapir direkte på trælen(e) og SÅ smøre godt inn:)

Tar gledelig i mot tips! Må bli flinkere med håndpleie. Noe må læres på den harde måten.:p

Gode tips her. Skal definitivt teste å legge hendene i bløtt før jeg bruker peeling på trælefaenskapet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble vannet stengt på jobb fordi de driver å kobler om på vanrørene siden en ny bygning har kommet opp ved siden av. Dessverre var det noen i etasjen over som hadde innbilt seg at det ville være lurt å la krana stå åpen.... Når vannet ble skrudd på begynte det å hølje ned fra taket.. Så nå går jeg runst å tørker opp det jeg kan av vann som bokstavligtalt renner ned som en foss fra taket... Egentlig skulle jeg ha produsert til kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig støttebandasje funka ikke.. Fant ut det etter å ha brukt til sammen sikkert over en time på å surre den på og av, til jeg trodde jeg hadde fått det til, men så ble det bare enda verre. Jippi og tjohei, bort på apoteket for å kjøpe den avanserte varianten. Forden har jeg jo råa til nå rett før påske:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...