Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo det :p Tenk så dårlig energi jeg kmmer til å få på trening i morra da ..

Har alltid ti ganger så mye energi dagen etter jeg har spist masse digg. :p Tviler veldig på at du kommer til å ha dårlig energi i morra på trening, all den maten må jo gi trøkk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla kunder. Tipp hvor jeg jobber. Oh yes, er jeg som slår inn kesamen og cottage cheesen din.

For å utdype; jeg kunne skrevet en bok om det å jobbe i en matbutikk. Noe av det mest komiske jeg vet er når en kunde kommer tilbake til kassen min sammen med sjefen for å få tilbake penger på en vare, f.eks. en pizza eller pakke kylling, som ble "slått inn feil". Kunden står der og gliser med det mest tilfredse smile som finnes, og ser bort på meg med et "du gjorde feil, jeg har rett, nå får jeg det billigere"-blikk. For joda, de tror visstnok jeg fysisk slår inn hver eneste pris. PIIP PIIP PIIP sier det, det eneste jeg tenker på er HVOR strekkoden er, ikke HVA prisen er. Det er for faen ikke jeg som legger inn priser, det er det de på gulvet eller de på bakrommet som fikser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere klar over hvor inst inn i granskaen kadaver det lukter av tørka blod? Forrigje helg tok jeg en pose med biffstrimler ut av frysern og la den i kjøleskapet.. Det var tydeligvis hull på posen for det var blodsøl ned i gjennom hele kjøleskapet.. Fikk da rydda og vaska kjøleskapet i det minste(y) MEN, det jeg ikke tenkte på var at det tydeligvis er sånn kondens oppsampler under kjøleskapet, Det har liksom kommet snikende en eim utover uka som ikke akkurat har blitt bedre med tia. Vaska og lett alle plasser etter lukta.. Den kondensoppsamleren hadde rent over med blod så det var en tørka blodd dam under kjøleskapet. Tror jeg aldri har vært så nære og kaste opp av og vaske opp ting... :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over hvor inst inn i granskaen kadaver det lukter av tørka blod? Forrigje helg tok jeg en pose med biffstrimler ut av frysern og la den i kjøleskapet.. Det var tydeligvis hull på posen for det var blodsøl ned i gjennom hele kjøleskapet.. Fikk da rydda og vaska kjøleskapet i det minste(y) MEN, det jeg ikke tenkte på var at det tydeligvis er sånn kondens oppsampler under kjøleskapet, Det har liksom kommet snikende en eim utover uka som ikke akkurat har blitt bedre med tia. Vaska og lett alle plasser etter lukta.. Den kondensoppsamleren hadde rent over med blod så det var en tørka blodd dam under kjøleskapet. Tror jeg aldri har vært så nære og kaste opp av og vaske opp ting... :yuck:

Vi som er jenter vet alt om det en gang i mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere klar over hvor inst inn i granskaen kadaver det lukter av tørka blod? Forrigje helg tok jeg en pose med biffstrimler ut av frysern og la den i kjøleskapet.. Det var tydeligvis hull på posen for det var blodsøl ned i gjennom hele kjøleskapet.. Fikk da rydda og vaska kjøleskapet i det minste(y) MEN, det jeg ikke tenkte på var at det tydeligvis er sånn kondens oppsampler under kjøleskapet, Det har liksom kommet snikende en eim utover uka som ikke akkurat har blitt bedre med tia. Vaska og lett alle plasser etter lukta.. Den kondensoppsamleren hadde rent over med blod så det var en tørka blodd dam under kjøleskapet. Tror jeg aldri har vært så nære og kaste opp av og vaske opp ting... :yuck:

Prøv med fisk. Vurderte ei stund å kjøpe nytt kjøleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...