Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Har i flere dager nå slitt med tannkjøttet rundt/over en visdomstann...

De fjerna noe tannkjøtt som ligger over tanna i militæret for 6 pr siden, og først nå har vist tanna bestemt seg for å vokse mer..

Fint at halve tanna er dekt av tannkjøtt enda >.<

WTB Dentinox!

Tapin, om du får tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"Det våres i oslo, sola skinner og man har fått farge på nesetippen"

HOLD KJEFT! I Nordnorge er det snøstorm og det har snødd mer enn en meter i dag. Konserter avlyst, hurtigruta ved kai, hurtigbåtene kansellert, ferger kansellert, busser går ikke (vel, siste buss i nordnorge gikk i 1994), veier stengte, blablabla.

I am THIS close to moving somewhere that is sunny all year long. Nå er jeg møkkamøkkamøkkamøkkalei vinter. 1,5 mnd igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det våres i oslo, sola skinner og man har fått farge på nesetippen"

HOLD KJEFT! I Nordnorge er det snøstorm og det har snødd mer enn en meter i dag. Konserter avlyst, hurtigruta ved kai, hurtigbåtene kansellert, ferger kansellert, busser går ikke (vel, siste buss i nordnorge gikk i 1994), veier stengte, blablabla.

I am THIS close to moving somewhere that is sunny all year long. Nå er jeg møkkamøkkamøkkamøkkalei vinter. 1,5 mnd igjen :(

I feel you. Gruer meg til å måkke fram bilen i morgen. Satt og så på billetter til California i dag, nå frister det enda mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you. Gruer meg til å måkke fram bilen i morgen. Satt og så på billetter til California i dag, nå frister det enda mer!!

Våget meg ut i stad. Jeg PRESSET bilen over en stor snødunge på pur trass. Gadd ikke koste av den, snøen fløy av med litt fart på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våget meg ut i stad. Jeg PRESSET bilen over en stor snødunge på pur trass. Gadd ikke koste av den, snøen fløy av med litt fart på bilen :D

Prøvde å parkere to steder før jeg fant ut at jeg aldri blir å komme meg ut i morgen på noen av dem. Fant en plass til slutt da. Men fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen er full av piggtråd og lungene hyler om hjelp dersom jeg tar mer enn 3 skritt sammenhengende. For 2 minutter siden svettet jeg, nå er det fram med ullpleddet igjen fordi jeg fryser. Tror kanskje jeg er blitt litt forkjølet gitt. OG DET SUGER! Hater å være sjuk og synes skrekkelig synd på meg sjøl...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 studenter på fest. Kledd i penkjoler og dresser. Finfin restaurant, et av byens fineste hotell.

Kyllingbein slengt ut på gulvet, hele brødstykker dumpa rett på gulvet, tomme blåskjell over alt, tøyservietter sluppet rett på gulvet der de satt, papirfly over alt, laga konfetti av papiret de opprinnelig hadde som lapper, i en skål de senere tømte vann oppi(bare for at jeg senere skal få tømt flere desiliter over armene når jeg rydda), klarer ikke å begripe at det ikke er fornuftig å danne tett kø på tvers rett foran ingangen til kjøkkenet, å flytte seg slik at servitører med fyllte fat skal slippe fordi og få servert folk, nei det er jo bare teit...!

Neineineineinei...!!! :inpain:

Manerer??!:shifty:

Jeg etterlyser dem. Og folkeskikk.. Det var verre enn å rydde familierestauranten på Lerkendal, hvor mesteparten av gjestene var under 12 år...:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...