Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ute og sykla med hunden og vips så røyk hele skiten ( tråden i stanga som er festet i sykkelen som hunden igjen er festet til) kjøpte den i februar så ræva kvalitet tydeligvis:( i tillegg til at jeg nesten fikk hjertestans i det jeg trodde hun skulle springe rett ut i veien og bli påkjørt. Det gikk bra, men turen ble skikkelig amputert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på jobb og fora kjipe unger med burgere i hele dag, og skal tilbake og mate kjipe fyllikere med burgere om 45 minutter. Blir omtrentlig 4 timer søvn i natt, før jeg igjen skal på jobb. YAY, kjenner jeg synes helga allerede kan være over.

macern elr burgerking? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene hunden vår måtte avlives i dag. Han ble 13 år.

Worst of all, jeg bor så langt unna at jeg fikk ikke tatt farvel :cry: Not feeling chestday..

Kondolerer så mye, Krembolle - vet hvor vondt der kan være å måtte avlive/miste et kjæledyr. De blir, uansett hva mange måtte mene, en del av familien, og en venn som verdsettes høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...