Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt om sponsede mennesker. Heldiggriser.

Leter etter alenemorøkonomiskvennlig proteinpulver (som ikke er det tullet fra PF som jeg har testet og gitt opp), og vurderer nå organsalg... :dry:

Smaksmessig og slikt kan jeg hvertfall anbefale denne:

Proteinpulver: 4kg M-Factor fra MyRevolution

I tillegg fraktfritt og 10% avslag nå :)

Denne er hakket bedre, men også dyrere >_<

Proteinpulver: 3kg Myoprotein fra MyRevolution.no - Markedets beste proteinpulver?

Hva blander du det ut med forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaksmessig og slikt kan jeg hvertfall anbefale denne:

Proteinpulver: 4kg M-Factor fra MyRevolution

I tillegg fraktfritt og 10% avslag nå :)

Denne er hakket bedre, men også dyrere >_<

Proteinpulver: 3kg Myoprotein fra MyRevolution.no - Markedets beste proteinpulver?

Sett på denne nettsiden, men jeg vet ikke om jeg liker DEN sjokosmaken. Det er problemet til alle proteinsmaker. Jeg liker "vanlig" sjokolade, vanilje og jordbær-smak. De smakene man kan velge - og må betale - er ofte frustrerende vage og jeg ANER ikke hva det vil si. Ville turt å gamble mer om jeg hadde penger til overs.

Smaker den mørk sjokolade - eller må man hjernevaskes/"avruses" en stund? (Type "mat med stevia/sukrin/fiberhusk osv smaker akkurat som originalen".)

Edit: testet PF med melk, så antar om det er best at jeg fortsetter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på denne nettsiden, men jeg vet ikke om jeg liker DEN sjokosmaken. Det er problemet til alle proteinsmaker. Jeg liker "vanlig" sjokolade, vanilje og jordbær-smak. De smakene man kan velge - og må betale - er ofte frustrerende vage og jeg ANER ikke hva det vil si. Ville turt å gamble mer om jeg hadde penger til overs.

Smaker den mørk sjokolade - eller må man hjernevaskes/"avruses" en stund? (Type "mat med stevia/sukrin/fiberhusk osv smaker akkurat som originalen".)

Edit: testet PF med melk, så antar om det er best at jeg fortsetter med det.

Bestill prøveposer. [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på denne nettsiden, men jeg vet ikke om jeg liker DEN sjokosmaken. Det er problemet til alle proteinsmaker. Jeg liker "vanlig" sjokolade, vanilje og jordbær-smak. De smakene man kan velge - og må betale - er ofte frustrerende vage og jeg ANER ikke hva det vil si. Ville turt å gamble mer om jeg hadde penger til overs.

Smaker den mørk sjokolade - eller må man hjernevaskes/"avruses" en stund? (Type "mat med stevia/sukrin/fiberhusk osv smaker akkurat som originalen".)

Edit: testet PF med melk, så antar om det er best at jeg fortsetter med det.

Den første, og billigste, synes jeg har en viss smak av peanøttsmør og kan bli litt tykk i blandingen (men da er det jo egentlig bare å tilsette enda mer melk). Den litt dyrere smaker som en skikkelig god sjokolade-milkshake :)

Har ikke erfaring med PF sine pulver selv, men har hørt fra flere at de blandes dårlig ut, og at de har smak som en gjerne går lei av etter et par uker. Vet ikke om folk her kanskje har andre erfaringer.

Blander selv med både lettmelk og helmelk :)

Edit: Ja! Støtter Velvet der! Myrevolution sender som regel gledelig ut smaksprøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du linker direkte til e-mailene deres/outlook, så jeg har prøvd å finne steder der man kan bestille smaksprøver/lignende, men tør ikke om man må mase.

Urk, vet jeg "spammer" tråden her nå, men jakten er likevel frustrende og negativt ladet.

Er ikke verre enn å sende en mail der du spør hyggelig og kort om du kan få tilsendt smaksprøver. De er bare hyggelige tilbake, og håper jo at det de selger skal falle såpass i smak at du handler der videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du linker direkte til e-mailene deres/outlook, så jeg har prøvd å finne steder der man kan bestille smaksprøver/lignende, men tør ikke om man må mase.

Urk, vet jeg "spammer" tråden her nå, men jakten er likevel frustrende og negativt ladet.

Ja, det er fordi skal sende dem en mail på oppgitte adresse og be om prøver. Ingen problem. Det får du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg vet nordmenn er uhøflige, men noe har jeg lenge irritert meg over uansett. Forstår ikke hvorfor folk forsiden av meg på bussen poengterer så åpenbart at de skal av bussen, da gjerne ved å lene seg forbi meg for å trykke på stopp-knappen, når de mye enklere kan trykke på knappen som er rett over dem, eller hvorfor de gidder å trykke i det hele tatt når noen andre allere har trykket på "stopp". Fordi neida, man klarer jo ikke så "unnskyld, men jeg skal av på neste stopp", det går jo så absolutt ikke.

Så, istedenfor å vente til bussen stopper, tar denne jenten (for nå er det snakk om en konkret hendelse i går), og begynner å flytte på seg, småreise seg litt opp, og se dumt bort på meg "altså, jeg skal av her." Jeg svarer "joda, jeg vet, det har du poengtert, men som i bil er det ikke meningen at man skal reise seg før bussen faktisk har stoppet, og det gjør jeg heller ikke".

Ughh, blir så lei. Folk er så dumme. Gidder faen meg ikke reise meg opp i en kjørende buss, så du skal få stå ved utgangen sekundet bussdøren åpner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pre-menssmerter, eating ALL the food all day long, drittdårlige "venner" som ikke gidder å hjelpe meg, og det er påske snart. Den store godteriuken nest etter jul. Eneste lyspunktet er at jeg får betalt for fire dager uten å jobbe slik at jeg kan ligge på sofa og råtne, spise og bli feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor startet jeg ikke påskeferien på fredag i stede for å jobbe i dag, imorgen og halve onsdag? Spesielt når det er skyfri himmel ute.. På den annen side rekker jeg en trening eller to før reisen går til fjellet :playful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...