Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en sms kl 21 om jeg kunne bytte en vakt. Sjekker kalenderen og ser da plutselig at jeg har et fagnotat som skal leveres i morgen innen kl 14. Trodde det var på torsdag, ikke tirsdag. Og jeg skal(er)på nattevakt. Har ikke begynt. Begynner nuh og håper på en rolig natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst for en 3(!)-årsjentedag på lørdag. Jeg har en sønn, så jeg aner ikke hva 3-årige jenter vil ha i gave + at foreldrealdersgruppen i barnehagen er 35+, mot mine 23. Sist foreldremøte ble jeg stuck i en laaaang diskusjon om kjøkkenrenovasjon og familieplanlegging.

Jeg har gruet meg til dette siden den positive graviditetstesten. Barnebursdagene. Ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst for en 3(!)-årsjentedag på lørdag. Jeg har en sønn, så jeg aner ikke hva 3-årige jenter vil ha i gave + at foreldrealdersgruppen i barnehagen er 35+, mot mine 23. Sist foreldremøte ble jeg stuck i en laaaang diskusjon om kjøkkenrenovasjon og familieplanlegging.

Jeg har gruet meg til dette siden den positive graviditetstesten. Barnebursdagene. Ugh.

Send en melding til foreldrene og spør hva fe tror datteren kunne tenke seg.

Slapp av, dette fikser du vett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Jeg må føre søvndagbok i 2 uker.. Det inkluderer å notere om jeg dupper av på dagtid, når jeg våkner på natta, når jeg slumrer osv...:sleep:

*Jeg har mishandla skuldera mi, så jeg har begrensa nok rom til at jeg trolig må be om hjelp til å lesse på beinpressen i kveld..:bored:

*Selv med svære vintersko, klarte jeg klemme/sette fast tåa i den svære, tunge døra på rådhuset, og det gjør voooondt:inpain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...