Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Roar driver og truer hytteturen vår. Akkurat nå er ikke ferga innstilt, så vi må bare skynde oss avgårde før de finner ut at det ikke er forsvarlig mer ... men det blir veldig koselig på hytta da, storm, kakao og poker <3

Noe av ulempen ved å bo ved havet er at man blir avhengig av ferger tidvis, og at disse igjen ikke takler vind alt for godt... Har besteforeldre underveis i dag, som skal ta ikke mindre enn to ferger i dag, misunner de ikke i det hele tatt! Hvorav den ene turen er på hele 35min... Ha en fin hyttetur dog, innekos er maks lovlig når været er slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 99% sikker på at med dagens kurs den dagen jeg skulle bestille fra iherb så kom jeg rett under 350kr. Men nå, når jeg regner om står det liksom 352kr med kursen i dag, og jeg har nemlig fått regning fra DHL på hele 288kr! Hva i huleste skal det bety? Jeg er så sikker på at kursen var lavere slik at jeg kom under 350kr den dagen jeg bestilte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 99% sikker på at med dagens kurs den dagen jeg skulle bestille fra iherb så kom jeg rett under 350kr. Men nå, når jeg regner om står det liksom 352kr med kursen i dag, og jeg har nemlig fått regning fra DHL på hele 288kr! Hva i huleste skal det bety? Jeg er så sikker på at kursen var lavere slik at jeg kom under 350kr den dagen jeg bestilte....

Det er dagens kurs som gjelder, og ikke den du finner på valutakalkulator, men den kursen som toll.no setter :)http://www.toll.no/no/tjenester/omregningskurser/

It sux I know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...