Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leieprisene i Trondheim, det er helt hinsides. Vurderer å bo i telt, men blir nok litt kaldt nå mot vinteren.

Flytt til Oslo, så sover vi i telt sammen, fordi det bare skjer ikke at jeg betaler 10500 for ettroms. Jeg er permanent varmblodig, så kaldt blir det nok ikke. Men det kan hende at jeg slipper en bønne eller fem mens jeg sover, sikler på puta og det hender at jeg våkner av at jeg ler. You in?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytt til Oslo, så sover vi i telt sammen, fordi det bare skjer ikke at jeg betaler 10500 for ettroms. Jeg er permanent varmblodig, så kaldt blir det nok ikke. Men det kan hende at jeg slipper en bønne eller fem mens jeg sover, sikler på puta og det hender at jeg våkner av at jeg ler. You in?

Skal ikke se bort fra at jeg havner i Oslo på sikt, men er nok ikke helt klar for det enda ... selv om tilbudet hørtes veldig forlokkende ut, bønne eller ei. Skal defintivt ta kontakt om jeg får akutt putesikkel- og sovelattertrang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe trening denne uka. Ikke spist skikkelig i det hele tatt (både mengde og innhold er rett ut vinduet, takket være omgangsjuke). Ikke får jeg t-skjorter heller i dag (men bra start neste uke, forhåpentligvis). Klage fra kunde på jobb. Og jeg har ikke sovet noe særlig i natt.

hæsjtægg ilandsproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overspiste nettopp 3. dagen på rad. Hva er det som skjer, og hvorfor klarer jeg ikke å kontrollere meg :cry:

I den andre enden av skalaen befinner jeg meg. Jeg gjennomførte et kirurgisk inngrep på fredag, og har vel fått i meg 1600 kalorier de siste to dagene. For det meste proteinshakes blandet med is, men allikevel, slapt. Makrofordelingen ser sånn ca sånn ut: Protein 15%, karbohydrater 15%, fett 15%, OxyNorm+Paralgin Forte 55%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den andre enden av skalaen befinner jeg meg. Jeg gjennomførte et kirurgisk inngrep på fredag, og har vel fått i meg 1600 kalorier de siste to dagene. For det meste proteinshakes blandet med is, men allikevel, slapt. Makrofordelingen ser sånn ca sånn ut: Protein 15%, karbohydrater 15%, fett 15%, OxyNorm+Paralgin Forte 55%.

Outch... Husk å spise en del svisker og drikke vann. Ellers blir det en kamp på ramma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overspiste nettopp 3. dagen på rad. Hva er det som skjer, og hvorfor klarer jeg ikke å kontrollere meg :cry:

Kanskje du ligger litt for lavt på kcal, ikke har helt optimal makrofordeling og bør dele opp i flere måltid? Kjenner meg godt igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...