Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Kanskje du ligger litt for lavt på kcal, ikke har helt optimal makrofordeling og bør dele opp i flere måltid? Kjenner meg godt igjen;)

Spiser 1800/2100 - altså ca. 500 cal i minus hver dag. Makrofordelingen er on point. Har slitt med binge eating de siste 10 årene, så det er bare tilbakefall for spiseforstyrrelsen er jeg redd :( Og at jeg er veldig lei av å ha ligget i underskudd med kun få avbrekk siden mars :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Ruslet du forbi Birkelunden i går? Så noen som kunne ligne deg fra avstand (jeg satt på en kafe og var intellektuell). :)

Jeg var i området på dagen i går - rundt 2tiden gikk jeg fra Elixia, og til Birkelunden. :) Rett tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da. Støttelikes fra meg. Men kan det være lurt å få litt hjelp til videre kostholdsplan, makrofordeling og ikke minst om du kanskje ligger for lavt for lenge? Helt siden mars var VELDIG lenge. Kan ikke dette i det hele tatt jeg, bare undres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Støttelikes fra meg. Men kan det være lurt å få litt hjelp til videre kostholdsplan, makrofordeling og ikke minst om du kanskje ligger for lavt for lenge? Helt siden mars var VELDIG lenge. Kan ikke dette i det hele tatt jeg, bare undres ;)

Altså, makroene mine trenger i hvert fall ingen å rote med :p 2g protein per kg kroppsvekt, 1g fett per kg kroppsvekt, resten carbs. Så følger jeg IIFYM, for noen plan med torsk og brokkoli 10 ganger om dagen funker ikke for meg. Jeg må kunne spise det jeg liker og har lyst på så lenge det passer inn. Så jeg kan med 100% sikkerhet si at fordelingen ikke er noe galt med. Jeg har dessuten hatt veldig gode resultater med denne makrofordelingen, så å bytte på det er jeg ikke interessert i.

Skal begynne å øke på kaloriene om 3 uker da (1 av disse ukene er treningsfri og diettfri fordi jeg drar på ferie), så det går nok fint :) Har nok bare ligget lavt veldig lenge, og kroppen har tilpasset seg underskuddet (merker jeg selv). Skal bli godt å ligge på vedlikehold/lavt overskudd om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...