Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Guest =xXx=
I den andre enden av skalaen befinner jeg meg. Jeg gjennomførte et kirurgisk inngrep på fredag, og har vel fått i meg 1600 kalorier de siste to dagene. For det meste proteinshakes blandet med is, men allikevel, slapt. Makrofordelingen ser sånn ca sånn ut: Protein 15%, karbohydrater 15%, fett 15%, OxyNorm+Paralgin Forte 55%.

Outch... Husk å spise en del svisker og drikke vann. Ellers blir det en kamp på ramma.

Fortsetter under...

Guest =xXx=
Overspiste nettopp 3. dagen på rad. Hva er det som skjer, og hvorfor klarer jeg ikke å kontrollere meg :cry:

Kanskje du ligger litt for lavt på kcal, ikke har helt optimal makrofordeling og bør dele opp i flere måltid? Kjenner meg godt igjen;)

Kanskje du ligger litt for lavt på kcal, ikke har helt optimal makrofordeling og bør dele opp i flere måltid? Kjenner meg godt igjen;)

Spiser 1800/2100 - altså ca. 500 cal i minus hver dag. Makrofordelingen er on point. Har slitt med binge eating de siste 10 årene, så det er bare tilbakefall for spiseforstyrrelsen er jeg redd :( Og at jeg er veldig lei av å ha ligget i underskudd med kun få avbrekk siden mars :/

Annonse

Nei, det er også andre ting som gir fylleangst - heldigvis :)

Ruslet du forbi Birkelunden i går? Så noen som kunne ligne deg fra avstand (jeg satt på en kafe og var intellektuell). :)

Ruslet du forbi Birkelunden i går? Så noen som kunne ligne deg fra avstand (jeg satt på en kafe og var intellektuell). :)

Jeg var i området på dagen i går - rundt 2tiden gikk jeg fra Elixia, og til Birkelunden. :) Rett tidspunkt?

Jeg var i området på dagen i går - rundt 2tiden gikk jeg fra Elixia, og til Birkelunden. :) Rett tidspunkt?

Stemmer. :)

Annonse

Guest =xXx=

Uff da. Støttelikes fra meg. Men kan det være lurt å få litt hjelp til videre kostholdsplan, makrofordeling og ikke minst om du kanskje ligger for lavt for lenge? Helt siden mars var VELDIG lenge. Kan ikke dette i det hele tatt jeg, bare undres ;)

Uff da. Støttelikes fra meg. Men kan det være lurt å få litt hjelp til videre kostholdsplan, makrofordeling og ikke minst om du kanskje ligger for lavt for lenge? Helt siden mars var VELDIG lenge. Kan ikke dette i det hele tatt jeg, bare undres ;)

Altså, makroene mine trenger i hvert fall ingen å rote med :p 2g protein per kg kroppsvekt, 1g fett per kg kroppsvekt, resten carbs. Så følger jeg IIFYM, for noen plan med torsk og brokkoli 10 ganger om dagen funker ikke for meg. Jeg må kunne spise det jeg liker og har lyst på så lenge det passer inn. Så jeg kan med 100% sikkerhet si at fordelingen ikke er noe galt med. Jeg har dessuten hatt veldig gode resultater med denne makrofordelingen, så å bytte på det er jeg ikke interessert i.

Skal begynne å øke på kaloriene om 3 uker da (1 av disse ukene er treningsfri og diettfri fordi jeg drar på ferie), så det går nok fint :) Har nok bare ligget lavt veldig lenge, og kroppen har tilpasset seg underskuddet (merker jeg selv). Skal bli godt å ligge på vedlikehold/lavt overskudd om noen uker :)

Guest =xXx=

Kjenner den der, har holdt meg nå i 39 dager, 18 timer og 56 minuttero_O