Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

at leia har vært veldig lav.

etter økningen ligger prisen litt i underkant av hva som er vanlig for sammenlignbare sokkelleiligheter.

Økning til "gjengs leie" kan ikke skje før du har bodd der i 2,5 år. Dersom dere har hatt reforhandling av husleie gjelder 2,5 år fra reforhandling (ikke dersom økningen kun har vært tilsvarende konsumprisindeks). Dersom husleie har blitt indeksregulert skal det gå 1 år før endring til gjengs leie. Du skal også ha 6 mnd varsel før økning til gjengs leie.

Nå har jeg skrevet gjengs leie mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økning til "gjengs leie" kan ikke skje før du har bodd der i 2,5 år. Dersom dere har hatt reforhandling av husleie gjelder 2,5 år fra reforhandling (ikke dersom økningen kun har vært tilsvarende konsumprisindeks). Dersom husleie har blitt indeksregulert skal det gå 1 år før endring til gjengs leie. Du skal også ha 6 mnd varsel før økning til gjengs leie.

Nå har jeg skrevet gjengs leie mange ganger.

excellent.... da kan eg øke husleien til min leietager til gjengsleie siden han har bodd der i 2,5 år. men eg er ikke helt sikker på om han blir glad for gjengsleien da. Det kan fort bli dyrere med gjengsleie. Men ingenting er gratis her i livet. så visst gjengsleie må til, så må gjengsleie til.

:giggle: yes i just did the gjengsleie all the way :coffee::giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

excellent.... da kan eg øke husleien til min leietager til gjengsleie siden han har bodd der i 2,5 år. men eg er ikke helt sikker på om han blir glad for gjengsleien da. Det kan fort bli dyrere med gjengsleie. Men ingenting er gratis her i livet. så visst gjengsleie må til, så må gjengsleie til.

:giggle: yes i just did the gjengsleie all the way :coffee::giggle:

Bare send ham denne videoen så er alt tilgitt

716986991683628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...