Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så dagens glade ble til dagens negative? :/

Det meste har to sider, men var det verdt det? Ja egentlig. Litt som at en vet en blir litt kvalm av å spise på Mc'ern, men en gjør det allikevel en gang i blant fordi det er en guilty pleasure. Må bare huske på å spise litt mindre kake neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må snart ta rep.kurs offshore sikkerhet... :unsure:

Å plaska rundt i fjorden i overlevelsesdrakt er greit nok, men helikoptervelt-øvelsen kunne eg ha klart meg utan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens negative? Hva med ukas negative??

Har en halvsyk unge på to år, midt i ekstrem trass alder. Min pappa påstår at jeg får som fortjent, da jeg var minst like ille selv. Pff!!!

Hyl, skrik, kast på golvet. Natt, dag, ute inne. Vet aldri når, hva, hvorfor, hvor.... kuuuul. Not. Føler meg litt som en fange faktisk. Tør knapt gå ut av døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Blir lett å ta en stranger da.

og hva er det som gjør at livet ditt suger annenhver dag?

Alt styret med jobb. føler meg ttly ubrukelig og nyttesløs, og det plager meg virkelig. får bare fortsette å søke - har en backup-plan, men det blir ikke før Januar uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...