Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er greia med knebøyen din igjen? Kneproblemer?

Mistet ortopedsålene mine da jeg flyttet til Oslo,så de siste seks ukene har jeg gått og bøyd plattfot, og da faller foten innover og leggen roteres, som gir dat dere knesmerter.

Fortsetter under...

Må man være spesifikk? Jeg har bare gjort en totalvurdering og funnet ut at dagen til nå suger I TILLEGG TIL å føles skikkelig bæsj...

Jeg vil si det er hakket verre. Er det én ting i veien, kan man peke det ut, gjøre noe med det, eventuelt bare sanke sympati. Litt vanskeligere å få folk med seg på at ting bare generelt er diffus dritt.

Jeg vil si det er hakket verre. Er det én ting i veien, kan man peke det ut, gjøre noe med det, eventuelt bare sanke sympati. Litt vanskeligere å få folk med seg på at ting bare generelt er diffus dritt.

De spesifikke tingene kom bare på toppen av generell helvete-het. Nå skal jeg på trening. Gud forby om noen motsier meg før jeg har fått ut litt energi :p

Annonse

Har nå hatt en halv uke med normal timeplan og jeg er allerede supersliten og konstant trøtt..

Har sovet i 11 timer hver eneste natt (som nesten er tredobbelt av min normale søvnmengde) og drikker 2 kopper kaffe til frokost, men klarer likevel såvidt å holde øyelokkene oppe i timene og sovner i dét jeg kommer hjem. I dag var klokken ca 13:00 i dét jeg lukket øynene for å hvile dem et øyeblikk mens læreren pratet, og da jeg åpnet dem ti sekunder etterpå var klokken på mystisk vis blitt 13:17. At ingen merket noe :roflmao:

Satser på at det bare er stress, og at det snart går over :oops:

Var innom asiasjappe i går, og kjøpe masse digge og utrolig billige saker. Og nå er de borte, alle sammen. Greit at jeg er distré, men jeg burde da klare å ikke miste en bærepose full av matvarer? :$

Lite søvn og gretten pga av en teit krangel med samboer kjæresten i går som varte til fire i natt og jeg er den som må stå opp tidlig til jobb, mens hun kan ligge å sove hele dagen om hun så vil det.

Idag skal jeg dessuten ut å mingle med mennesker som skal bli min fremtidige kollega og arbeidsplass for første gang. Det siste jeg trenger er å være trøtt og lite opplagt.

Dessuten trente jeg i går, så der røk vel de gainza. :notworthy:

Annonse

Lite søvn og gretten pga av en teit krangel med samboer kjæresten i går som varte til fire i natt og jeg er den som må stå opp tidlig til jobb, mens hun kan ligge å sove hele dagen om hun så vil det.

Idag skal jeg dessuten ut å mingle med mennesker som skal bli min fremtidige kollega og arbeidsplass for første gang. Det siste jeg trenger er å være trøtt og lite opplagt.

Dessuten trente jeg i går, så der røk vel de gainza. :notworthy:

Du får ta det til etterretning. Om du rakk å krangle med dama i går betyr det at treningsøkten din uansett var for kort :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...