Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Ett skritt tilbake på knebøy, ett stoooort ett tilbake på mark, som jeg jo egentlig elsker. :cry:

Håndstående er 100 % på stedet hvil for tiden.

Litt manglende treningsmotivasjon nå, og neste styrkeøkt (mandag) er den tyngste versjonen av grunnøkt som får meg til å grine hver eneste gang. :brb::dead:

Det er i disse grå treningsdager at du skiller deg ut, winners never quit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett skritt tilbake på knebøy, ett stoooort ett tilbake på mark, som jeg jo egentlig elsker. :cry:

Håndstående er 100 % på stedet hvil for tiden.

Litt manglende treningsmotivasjon nå, og neste styrkeøkt (mandag) er den tyngste versjonen av grunnøkt som får meg til å grine hver eneste gang. :brb::dead:

Du har min fulle sympati, og hvis det er noen trøst, så er du ikke alene!

Dagens benøkt(som er favorittøkten min) var bare latterlig. :shifty:

Marken min var en tragedie:cry: :sorry:

Jeg vil ha ferie nå!:arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og, det lever jeg litt på ;-) Så, hvordan i alle dager gjør jeg det? :-P

sånn eg har gjort det- trykk på din profil- der det øverst står "status" litt lenger ned står det Loggbok: rett og slett kopier og lim inn linken til din logbokog lagre :):love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Yup folkens, tenkte det kunne være en tråd for trøst og plaster på såret. Når vi har dreti på draget, sprukket på dietten, skeiet for mye ut i helga, spydd i støvsugeren til sviger mor (å jes, men det var før krigen brann) eller bare snublet i taska og tredd ræva over huet i fallet. Da er det greit med noen gode ord og litt trøst eller plaster på såret. Eller hva?

Jeg først: beundret kroppen i speilet, begynner å få ruter i ribbefettet, 12 måneder med blodslit. 2 timer etterpå er 2 svære sjokoplater fortært, 10 riskjeks med ost, lakrisen til jentungen forduftet og 5 karbonader ekspedert. Kan noen finne logikken i dette, og plastre med at det ikke har noe å si? Gjerne med en svært god forklaring på at det konsumerte egentlig ikke er det værste å fortære og at det er shit load med annet som er værre? Hm? Hæ?

Flere som trenger trøst/plaster, eller kan trøste/plastre? Kom igjen folkens, sammen kan det bare bli værre før det blir bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...