Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syk :( . Suger big time, nettopp begynt på elixia, passer ikke å være syk. (passer det noen gang i det hele tatt??)

Men trente styrke og cardio i går, 55 min spinning i dag :)

Og skal jobbe ca 70/80 timer neste uke, passer i hvert fall ikke når jeg er syk…

Hehe, jada, selvmedlidenheten er på topp :p

16 timer arbeidsdager?? Hva faen jobb har du? Med mindre du får flere mill i året, get a new fucking job :wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Var hos legen for kontrollsjekk idag etter mandeloperasjonen. Hun mente jeg burde vente 1-2 uker med hard trening. Prøvde å spørre om jeg kunne kjøre lett styrketrening, men kun gåing og lett bestemortrening som å vrikke på tærne fikk jeg som svar... (n)

Jaja, da venter jeg en uke til og kjører på med gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme på det stadiet jeg var på tidligere da jeg spiste MASSE laks.

DRITT lei og vil egentlig bare blåse i å spise den, men jeg må spise den - så da bruker vi tv og pc for å glemme at du spiser.

Vil at mat skal være kos uansett om man er på diett eller ei, men nå er det bare et ork. Ihvertfall idag..

SÅ POSITIV idag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...