Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått 10 dagers treningsforbud etter å ha påvist streptokokker, bronkitt og akutt bihulebetennelse. TI DAGER. Hvordan skal man få progresjon når man hele tiden må ta pauser :((((((

Eg sluttet å trene i juni i fjor og begynnte igjen i april i år og er framleis litt sterkere enn snittet. Så det nok fint som snus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegen har ikke trekt ut alt av visdomstanna.. Så nå har jeg betennelse og en ganske sikker garanti om at jeg må få knock-out-drug innen nærmeste fremtid :cry: Og at jeg takket være tannlegen måtte bruke mastercarden på maten.. Og at bilen må vente med bensinpåfyll noen dager til.. Og at jeg KUN ved tanken på at jeg en gang innen de neste månedene skal til tannlegen faktisk begynte å sippe o_O Åhh jeg er så fantastisk pysete at det er ikke gøy engang :dry: Scheisse..... (vet ikke engang om jeg har skrevet det rett.. Men uansett ordet passer inn) :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke da man bare skal spise is? Problem solved. Kan tipse om at oreoisen er svært så god.

My 2 cents, etter å ha tatt mandlene i voksen alder: styr unna alt av is enn eventuelt saftis!!!!! Is er, etter min mening, noe av det jævligste man kan spise uka etter å ha tatt mandlene, fordi det blir jævlig slimete og krever dertil mye svelging. Som jo er det som er ROTTEVONDT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha fyfaen, jeg føler med deg. Rekonvalisens fra mandeloperasjon er seriøst det kjipeste jeg har vært med på i livet!

Hehe, er perioder når smertestillende kicker inn for fult at det går greit. Får ned litt mager kesam osv, men i morges var det drittvondt selv om jeg tok smertestillende. Brukte 30 min på å spise 3 egg -_-

gått ned 3 kg på en uke nå :(

men regner med det er over på 2 uker? :p

Skal iallefall kjøpe meg den største kebaben det er mulig å oppdrive når jeg kan spise normalt igjen... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er perioder når smertestillende kicker inn for fult at det går greit. Får ned litt mager kesam osv, men i morges var det drittvondt selv om jeg tok smertestillende. Brukte 30 min på å spise 3 egg -_-

gått ned 3 kg på en uke nå :(

men regner med det er over på 2 uker? :p

Skal iallefall kjøpe meg den største kebaben det er mulig å oppdrive når jeg kan spise normalt igjen... :D

kebaaab! det skal jeg ha neste lørdag :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...