Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Den edderkoppen jeg oppdaga i skittentøystampen ved dassen nettopp, den var så stor at jeg tømte ei halv flaske hårspray på den, så dælja jeg villmann nedi der med moppen... Jeg veit ikke om den ble most eller om den rømte, for jeg finner den... og nå tørr jeg ikke å gå å tisse... Det er dagens absolutt mest negative opplevelse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den edderkoppen jeg oppdaga i skittentøystampen ved dassen nettopp, den var så stor at jeg tømte ei halv flaske hårspray på den, så dælja jeg villmann nedi der med moppen... Jeg veit ikke om den ble most eller om den rømte, for jeg finner den... og nå tørr jeg ikke å gå å tisse... Det er dagens absolutt mest negative opplevelse !

I know the feeling! Fant en i dusjen! Ca 5 cm var den.. :( Den døde ved hjelp av en skolebok og avis.:devil: Splætt! MWOHAHAHAHAHAHA!

Ond jeg se... :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling! Fant en i dusjen! Ca 5 cm var den.. :( Den døde ved hjelp av en skolebok og avis.:devil: Splætt! MWOHAHAHAHAHAHA!

Ond jeg se... :cautious:

Heldig du ! Jeg vet ikke om denne er død enda, og siden skittentøyet står rett ved doskåla tør jeg ikke gå på do før roomien min kommer hjem om sånn ca en time... og jeg må virkelig på do... Damn you edderkoppfobi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tømte stampen på badet...Fant ikke den (jeg håpet) døde, helst mosa, edderkoppen... Den er ett sted der inne enda.. Dostreik fortsetter :(

Har det samme problemet med en veps. Den var på vinduskarmen min i dag tidlig og var helt i ro. Jeg regna med den ville dø og falle ned på gulvet, så jeg lot den være. Nå er den bare borte! :eek: Tørr nesten ikke gå inn :p Håper den har flydd ut :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet med en veps. Den var på vinduskarmen min i dag tidlig og var helt i ro. Jeg regna med den ville dø og falle ned på gulvet, så jeg lot den være. Nå er den bare borte! :eek: Tørr nesten ikke gå inn :p Håper den har flydd ut :cautious:

Verste er, at i det øyeblikket man glemmer seg og begynner å føle seg trygg, så snikangriper de ! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...