Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Du mangler de personlige egenskapene vi ser etter"'

Hva er de da?

"Nei uten at jeg vil gå inn på det så er du feil for oss.."

Ok, noe jeg kan gjøre annerledes på evt andre intervjuer?

"Nei"

Way to boost my confidence.... :cry: Og jeg som til og med følte det interbjuet gikk bra :confused::nailbiting: Kanskje jeg skal melde meg til uføretrygd med det grunnlag som"ingen liker meg" :cry::bag: Åhh.. neida, jeg bare ble skikkelig deppa jeg nå o_O:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du mangler de personlige egenskapene vi ser etter"'

Hva er de da?

"Nei uten at jeg vil gå inn på det så er du feil for oss.."

Ok, noe jeg kan gjøre annerledes på evt andre intervjuer?

"Nei"

Way to boost my confidence.... :cry: Og jeg som til og med følte det interbjuet gikk bra :confused::nailbiting: Kanskje jeg skal melde meg til uføretrygd med det grunnlag som"ingen liker meg" :cry::bag: Åhh.. neida, jeg bare ble skikkelig deppa jeg nå o_O:(

:( Hvilken jobb var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnehageassistent vikar i kommunen... Barnehagejobb er den jobben jeg virkelig kan gjøre i blinde.. :p

Og ga deg det svaret? Sikker på at de ikke lette etter en mann? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ga deg det svaret? Sikker på at de ikke lette etter en mann? :p

Ve i såfall synes jeg de kunne sagt "sorry men du har ikke uttovertiss" i stedet for at jeg bare mangler de "personlige egenskapene" er "feil" og "ikke kjemi" men samtidig ikke noe jeg kunne gjøre annerledes..

Og de andre på intervjuet var også bare jenter :p Så tror det var mer trynefaktor enn kjønn da sånn egentlig.. Har blitt forbigått av mannlige søkere før, men da har jeg også fått det som grunn :p

"Du mangler de personlige egenskapene vi ser etter"'

Hva er de da?

"Nei uten at jeg vil gå inn på det så er du feil for oss.."

Ok, noe jeg kan gjøre annerledes på evt andre intervjuer?

"Nei"

Way to boost my confidence.... :cry: Og jeg som til og med følte det interbjuet gikk bra :confused::nailbiting: Kanskje jeg skal melde meg til uføretrygd med det grunnlag som"ingen liker meg" :cry::bag: Åhh.. neida, jeg bare ble skikkelig deppa jeg nå o_O:(

Så den uthevde delen var vel forholdsvis rett sitert... Så må vel si jeg tok akkurat det avslaget ganske så personlig av en eller annen grunn :huh: Tror jeg må ha "mammatrøst" senere :oops::( Neida, joda.. Jeg overlever da.. Men jeg hater sånne svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ve i såfall synes jeg de kunne sagt "sorry men du har ikke uttovertiss" i stedet for at jeg bare mangler de "personlige egenskapene" er "feil" og "ikke kjemi" men samtidig ikke noe jeg kunne gjøre annerledes..

Og de andre på intervjuet var også bare jenter :p Så tror det var mer trynefaktor enn kjønn da sånn egentlig.. Har blitt forbigått av mannlige søkere før, men da har jeg også fått det som grunn :p

Så den uthevde delen var vel forholdsvis rett sitert... Så må vel si jeg tok akkurat det avslaget ganske så personlig av en eller annen grunn :huh: Tror jeg må ha "mammatrøst" senere :oops::( Neida, joda.. Jeg overlever da.. Men jeg hater sånne svar..

Drit i dem, og gjør noe du blir i godt humør av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jae :p Skal hjem til østlandet en tur neste uke så ^^ Også "date" på søndag.. Så noen godiser har jeg på lager :D Men ja, trenger bare litt tid å komme over avslaget mitt :blush: Tar på når jeg har holdt på så lenge :roflmao:

Date? Fortell, fortell;) Tur til østlandet blir bra, da får du skikkelig mammatrøst også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date? Fortell, fortell;) Tur til østlandet blir bra, da får du skikkelig mammatrøst også!

Skal bare på biljard/bowling også blir det bannann på meg etterpå, elsker jo den derre bannann'en min vett :love::lol: Og jepp blir bra med østlandstur siden jeg ikke har vært der på en god del mnd nå ^^ :p

Men blir dårlig med vennetreff på meg denne turen siden alle bor for langt unna :p så ha'kke råa til det :ROFLMAO:Men familiekos blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare på biljard/bowling også blir det bannann på meg etterpå, elsker jo den derre bannann'en min vett :love::lol: Og jepp blir bra med østlandstur siden jeg ikke har vært der på en god del mnd nå ^^ :p

Men blir dårlig med vennetreff på meg denne turen siden alle bor for langt unna :p så ha'kke råa til det :ROFLMAO:Men familiekos blir bra :D

Men, hva slags fyr er det? ;) Du slipper ikke unna når du først sier A her:P

Pain å være blakk! Men hvis du kommer deg til Oslo så får du si i fra, så kan vi ta en kaffe eller syte over psmf eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, hva slags fyr er det? ;) Du slipper ikke unna når du først sier A her:p

Pain å være blakk! Men hvis du kommer deg til Oslo så får du si i fra, så kan vi ta en kaffe eller syte over psmf eller noe sånt.

Om vi kan treffes på Nationaltheateret eller no? Eneste plassen jeg som regel kommer meg til/fra helskinnet :roflmao::joyful: Oslo S er bare shiiitskummel :unsure::huh:

Er vel ikke sånn egentlig så veldig mye å fortelle :p Virker koselig, blir artig å treffe folk igjen :D Jeg trenger litt trening så jeg lærer meg til det at gutter sånn egentlig ikke er noen skumle dyr :roflmao::joyful: Neida.. Litt så :X3::lol: Menne om det er noe mer der det vet jeg ikke enda... Men ja får se :p Tror ikke jeg tør å si såå mye mer om den saken siden atte, atte det går ikke det :roflmao::huh: Noen sperrer må jo selv jeg ha :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi kan treffes på Nationaltheateret eller no? Eneste plassen jeg som regel kommer meg til/fra helskinnet :roflmao::joyful: Oslo S er bare shiiitskummel :unsure::huh:

Er vel ikke sånn egentlig så veldig mye å fortelle :p Virker koselig, blir artig å treffe folk igjen :D Jeg trenger litt trening så jeg lærer meg til det at gutter sånn egentlig ikke er noen skumle dyr :roflmao::joyful: Neida.. Litt så :X3::lol: Menne om det er noe mer der det vet jeg ikke enda... Men ja får se :p Tror ikke jeg tør å si såå mye mer om den saken siden atte, atte det går ikke det :roflmao::huh: Noen sperrer må jo selv jeg ha :smug:

Hehe, det skal vi nok fikse:)

Ok da, lykke til i hvert fall! Gutter er skumle dyr noen ganger, du må bare dressere dem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...