Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

yeahyeah, whatevz, uke nummer 7 med myokarditt(hjertemuskelbetennelse), 2 uker på sykehus, 5 uker på soffaen. blir utslitt av å gjøre noe annet enn å ligge på soffaen. anfall everyfukkinday med svimmelhet/uregelmessig puls/hjertebank. gått ned 10kg og fått mer fett på absa, så er ikke fettet som har forsvunnet. Kan ikke begynne å trene fordi det kan medføre hjertestans og legene aner ikke når jeg er tilbake, men utelukker ikke at det hvertfall kan ta 7 uker til. loller av meg selv for alle de gangene jeg har fml'a fordi jeg har hatt betennelser/influensa/etc.. that aint shiiiiiiiiz

MASSSE god bedring!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fikset håret, og var rimelig fornøyd med resultatet. Skolen startet om en time, og jeg tenkte å gå til skolen siden jeg hadde så god tid (bor på tyholt, og skolen er i sentrum for dem som er kjent i trondheim). Jeg begynte å gå, ante fred og ingen fare. Helt ut av ingenting - Gud: LET IT BE RAIN, ALL OF IT AT ONCE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Analysene mine fucka seg. Dama jeg er småforelska i enser meg ikke. Har for lite penger. Fikk ikke jobben jeg ville ha. Ennå sjuk etter 2-3 uker med bihulebetennelse, bronkitt og helvete. Får ikke trent. Og hu dama enser meg ikke :(:cry:

:( huff da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analysene mine fucka seg. Dama jeg er småforelska i enser meg ikke. Har for lite penger. Fikk ikke jobben jeg ville ha. Ennå sjuk etter 2-3 uker med bihulebetennelse, bronkitt og helvete. Får ikke trent. Og hu dama enser meg ikke :(:cry:

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...