Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal bare på biljard/bowling også blir det bannann på meg etterpå, elsker jo den derre bannann'en min vett :love::lol: Og jepp blir bra med østlandstur siden jeg ikke har vært der på en god del mnd nå ^^ :p

Men blir dårlig med vennetreff på meg denne turen siden alle bor for langt unna :p så ha'kke råa til det :ROFLMAO:Men familiekos blir bra :D

Banan? Grisejente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roflmao::ROFLMAO: Og jeg som ikke tenkte over at bannann kunne tolkes på andre måter enn banan :angelic::joyful:

Fikk nesten litt lyst å spørre hvilken effekt...o_O Menne troor jeg dropper det :lol::hilarious:

Kremt, altså, du snakker om date med en fyr, bare biljard/bowling, og at du uansett får banan til dessert... Og tenker ikke over at dette kan tolkes på ulike måter, hrmph, ja... nei, altså... hehehe

Og tror det er lurt å ikke stille spørsmål du ikke vil vite svaret på.... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, altså, du snakker om date med en fyr, bare biljard/bowling, og at du uansett får banan til dessert... Og tenker ikke over at dette kan tolkes på ulike måter, hrmph, ja... nei, altså... hehehe

Og tror det er lurt å ikke stille spørsmål du ikke vil vite svaret på.... hehehe

Hahaha naai o_O Jeg tenker jo nesten aldri koffert :huh: Menne har visst en tendens til å få ting til å bli koffert :hilarious:Jeg er jo uansett så opptatt av bannann (fra kinarestauranten min) at det er jo den jeg nesten gleder meg mest til :eek: Så tenkte ikke over at det var andre bananer nei :hilarious::oops::roflmao:

Jeg vil alltid vite svaret på alt jeg:P Menneee:X3::roflmao::hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...