Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i dag glemte jeg ny truse, bh og t skjorte til etter trening. så i går var det truseløs trneing, i dag ble det truseløs hjem fra trening -_-. Ikke på tale å ta på seg svette ekle klær etter man har dusja altså! Da går jeg heller halvnaken :p eller, med bukse og genser uten noe under :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.na24.no/article3488213.ece

Herregud jeg hater Senterpartiet, blir bacon dyrere skal jeg gå helt Breivik på neste SPU leir!( spøk)

Skal vi ta hensyn til at 20 000 driver med et yrke Norge slett ikke har komparative fortrinn til å drive mest mulig økonomisk ved å gjøre maten dyrere for 5 millioner andre? I tillegg tror jeg mange mennesker ville fortsatt å kjøpe Norskprodusert mat selv om det var billige utenlandske alternativer, men da gjerne de økonomisk sterkegruppene, dette kommer kun til å fremme nuddelkosthold blandt studenter, enslige og minstepensjonister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene kontaktlinsa klødde som et helvete på vei til jobb, og sammen med en del vind rett i fleisen førte det til en del vindtårer så jeg så ut som en forbanna emo på vei gjennom Oslos morgentrøtte gater. På jobb føyk jeg inn på dass for å se om jeg fikk retta på linsa, og den hadde seff bretta seg på vei ut av øyet. Og da jeg skulle brette den, gikk den i to biter. Sitter nå her med sterkt redusert dybdesyn og har oomtrent samme syn som kl 0345 på en god søndagsmorgen i et bryllup av særdeles fuktig karakter... Nevnte jeg at det var det dominerende øyet som nå ikke har kontaktlinse? og at jeg bruker -6.50?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag glemte jeg ny truse, bh og t skjorte til etter trening. så i går var det truseløs trneing, i dag ble det truseløs hjem fra trening -_-. Ikke på tale å ta på seg svette ekle klær etter man har dusja altså! Da går jeg heller halvnaken :p eller, med bukse og genser uten noe under :p

No driver du berre med teasing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene kontaktlinsa klødde som et helvete på vei til jobb, og sammen med en del vind rett i fleisen førte det til en del vindtårer så jeg så ut som en forbanna emo på vei gjennom Oslos morgentrøtte gater. På jobb føyk jeg inn på dass for å se om jeg fikk retta på linsa, og den hadde seff bretta seg på vei ut av øyet. Og da jeg skulle brette den, gikk den i to biter. Sitter nå her med sterkt redusert dybdesyn og har oomtrent samme syn som kl 0345 på en god søndagsmorgen i et bryllup av særdeles fuktig karakter... Nevnte jeg at det var det dominerende øyet som nå ikke har kontaktlinse? og at jeg bruker -6.50?

Høres ut som grunn nok til å dra hjem, spør du meg.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner for hver dag at bilen holder på å gå til helvette.:mad: Drittbil, ikke verdt pengene rep'n koster, men har ikke råd til ny. Noen som tar forstillinga, nye bremser, vindusmotor-tingen, sikkert nye bremseskiver også, ubeskrivelig (og uvisst) mengde rustsveising og tetting av et hull på taket? Pluss en generell service, seff. Mæn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj. Optikeren ligger rett rundt hjørnet fra jobben, så det var ikke noe problem...

Man har da en viss arbeidsmoral tross alt.

Haha, tross alt! Bra du fikk ordnet det da. Blir sliten i hodet av å ikke se ordentlig vutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...