Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

No worries. Og jeg veit hvor ille det er når en har kjøpt kokekaffe i stedet for filter og oppdager det på morran.

særlig etter en har skrudd på kaffetraketeren med kokmalt kaffe i.. syntes det luktet litt rart men tenkte det sikkert var pga forkjølelsen.. Men fysj - smakssjokK!

Håper du har forsikring...!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

særlig etter en har skrudd på kaffetraketeren med kokmalt kaffe i.. syntes det luktet litt rart men tenkte det sikkert var pga forkjølelsen.. Men fysj - smakssjokK!

Håper du har forsikring...!! :o)

Har selv gått på den et par ganger.

Jepp, full forsikring. Håper bare de ikke har herpa stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tok et stykke marsipankake i kantina (var gratis), og jeg kvalm fortsatt, en time etterpå.. Og det var ikke store stykket..

for mye sukker for en som ikke rører sukker lenger...

Har fått meg noen sånne 'smeller' det siste året jeg også. Men forsøker å vri det postivt, at når jeg spiser noe kake eller lignenede nå og kjenenr hvor dårlig jeg blir av det, blir det lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanner meg over Norske stat, at DE skal bestemme at EG ikkje kan låne penger til hus uten egenkapital eller kausjonist.

Sak: Eg vil ta 1,6 i lån, har fast og trygg jobb, og kan betjene det lånet om renta stiger helt til 10% (Dette var han i banken enig i og), i tillegg /utenom dette, så kunne eg skaffe leie inntekt på 3000 i måneden for eine soverommet... Ooog det er et marked i vekst om dagen, prisene stiger...

Men neida, for at denna fuckings staten har bestemt at alle MÅ ha 15% egenkapital, eller til nød kausjonist... Stem høyre eller FRP ved neste valg!!! Få slutt på denna forbanna barnehagen! Myndighetsalder på 18? Pøh, du blir aldri myndig i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanner meg over Norske stat, at DE skal bestemme at EG ikkje kan låne penger til hus uten egenkapital eller kausjonist.

Sak: Eg vil ta 1,6 i lån, har fast og trygg jobb, og kan betjene det lånet om renta stiger helt til 10% (Dette var han i banken enig i og), i tillegg /utenom dette, så kunne eg skaffe leie inntekt på 3000 i måneden for eine soverommet... Ooog det er et marked i vekst om dagen, prisene stiger...

Men neida, for at denna fuckings staten har bestemt at alle MÅ ha 15% egenkapital, eller til nød kausjonist... Stem høyre eller FRP ved neste valg!!! Få slutt på denna forbanna barnehagen! Myndighetsalder på 18? Pøh, du blir aldri myndig i Norge!

Det skal finnes smutthull da, jeg vet om en måte du skal kunne få det til på ;) Men spørs jo seff på hvor mye du tjener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...