Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Minus 200gram.. Når jeg har levd på kylling og brokkoli en uke :cautious: Og på lørdagen(ikke måledag) var viste vekta 1kg mindre :(

Som regel er ikke en uke nok til å se resultater, det er også oftere tilfellet hos kvinner enn hos menn har jeg fått intrykket av. Høres ut som dietten er ganske ekstrem, og det er ikke uvanlig at kroppen "henger etter" i vekttap da. Betyr ikke at du ikke har forbrent, for det må du jo ha gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er ikke en uke nok til å se resultater, det er også oftere tilfellet hos kvinner enn hos menn har jeg fått intrykket av. Høres ut som dietten er ganske ekstrem, og det er ikke uvanlig at kroppen "henger etter" i vekttap da. Betyr ikke at du ikke har forbrent, for det må du jo ha gjort :)

Totalt er det dag 41på diett.. PSMF.. Men jeg ville såå gjerne har i hvertfall 1kg i resultat siden jeg går på pause i morgen :(:p Og da er jeg sikkert garantert å gå opp litt :unsure:Men mye mulig at antibiotikakuren og "uka" mi har spilt inn.. Men fortsatt like surt:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt er det dag 41på diett.. PSMF.. Men jeg ville såå gjerne har i hvertfall 1kg i resultat siden jeg går på pause i morgen :(:p Og da er jeg sikkert garantert å gå opp litt :unsure:Men mye mulig at antibiotikakuren og "uka" mi har spilt inn.. Men fortsatt like surt:blush:

Mange opplever at de ikke ser resultater før pausen, men nå kaprer vi tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betennelse i begge armene og greier ikke å jobbe mer enn et par timer for dagen med store smerter før jeg må gi meg (kontorjobb). Lege sier du? Jada, fikk time. Om tre uker. Synes det er SÅ gøy å bruke avspaseringstimer fordi man ikke greier å utføre jobben man i utgangspunktet har fått belastningsskadene av. Pluss den dårlige samvittigheten for at overarbeidede kolleger må jobbe ekstra fordi du ikke greier... Og å knaske smertestillende som man får ekstra problemer av... :cry::banghead::inpain::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...