Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, er perioder når smertestillende kicker inn for fult at det går greit. Får ned litt mager kesam osv, men i morges var det drittvondt selv om jeg tok smertestillende. Brukte 30 min på å spise 3 egg -_-

gått ned 3 kg på en uke nå :(

men regner med det er over på 2 uker? :p

Verste var etter én uke, når det er på det vondeste samtidig som man må inn og hente seg ny resept på drogas. Etter to uker er det nesten fint igjen. Du kommer til å merke det etter 12 dager ca, når drogasen gjør deg fjern/drita istedet for bare smertefri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens nedtur:

Fikk beskjed av coach om å begynne med et frimåltid i uka, og gledde meg nå til å lage en mektig hjemmelaga pizza til kvelds.

Så ser jeg at jeg har ikke gjær (etter å ikke ha bakt noe på et halvt år)... Og har ikje tid til å dra å kjøpe.

Oppturen blir vel å erstatte med sushi og riskaker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste var etter én uke, når det er på det vondeste samtidig som man må inn og hente seg ny resept på drogas. Etter to uker er det nesten fint igjen. Du kommer til å merke det etter 12 dager ca, når drogasen gjør deg fjern/drita istedet for bare smertefri ;)

Uhm, merker man mer av smertestillende på dag 12 enn dag 1? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som ikke gidder å rydde vektene etter seg. Kjeeeeempegøy å ha beintrening, være dødsliten og så måtte rydde av 7stk 20kgs vektskiver fordi en lat satan ikke har giddet å gjøre det. Ble så irritert at jeg hadde lyst til å drefse vektene avgårde bortover golvet, men tok meg sammen. Hadde jeg bare sett hvem som etterlot vektene slik, så skulle vedkommende fått høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeahyeah, whatevz, uke nummer 7 med myokarditt(hjertemuskelbetennelse), 2 uker på sykehus, 5 uker på soffaen. blir utslitt av å gjøre noe annet enn å ligge på soffaen. anfall everyfukkinday med svimmelhet/uregelmessig puls/hjertebank. gått ned 10kg og fått mer fett på absa, så er ikke fettet som har forsvunnet. Kan ikke begynne å trene fordi det kan medføre hjertestans og legene aner ikke når jeg er tilbake, men utelukker ikke at det hvertfall kan ta 7 uker til. loller av meg selv for alle de gangene jeg har fml'a fordi jeg har hatt betennelser/influensa/etc.. that aint shiiiiiiiiz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeahyeah, whatevz, uke nummer 7 med myokarditt(hjertemuskelbetennelse), 2 uker på sykehus, 5 uker på soffaen. blir utslitt av å gjøre noe annet enn å ligge på soffaen. anfall everyfukkinday med svimmelhet/uregelmessig puls/hjertebank. gått ned 10kg og fått mer fett på absa, så er ikke fettet som har forsvunnet. Kan ikke begynne å trene fordi det kan medføre hjertestans og legene aner ikke når jeg er tilbake, men utelukker ikke at det hvertfall kan ta 7 uker til. loller av meg selv for alle de gangene jeg har fml'a fordi jeg har hatt betennelser/influensa/etc.. that aint shiiiiiiiiz

oi shit :eek:

God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yeahyeah, whatevz, uke nummer 7 med myokarditt(hjertemuskelbetennelse), 2 uker på sykehus, 5 uker på soffaen. blir utslitt av å gjøre noe annet enn å ligge på soffaen. anfall everyfukkinday med svimmelhet/uregelmessig puls/hjertebank. gått ned 10kg og fått mer fett på absa, så er ikke fettet som har forsvunnet. Kan ikke begynne å trene fordi det kan medføre hjertestans og legene aner ikke når jeg er tilbake, men utelukker ikke at det hvertfall kan ta 7 uker til. loller av meg selv for alle de gangene jeg har fml'a fordi jeg har hatt betennelser/influensa/etc.. that aint shiiiiiiiiz

(n)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeahyeah, whatevz, uke nummer 7 med myokarditt(hjertemuskelbetennelse), 2 uker på sykehus, 5 uker på soffaen. blir utslitt av å gjøre noe annet enn å ligge på soffaen. anfall everyfukkinday med svimmelhet/uregelmessig puls/hjertebank. gått ned 10kg og fått mer fett på absa, så er ikke fettet som har forsvunnet. Kan ikke begynne å trene fordi det kan medføre hjertestans og legene aner ikke når jeg er tilbake, men utelukker ikke at det hvertfall kan ta 7 uker til. loller av meg selv for alle de gangene jeg har fml'a fordi jeg har hatt betennelser/influensa/etc.. that aint shiiiiiiiiz

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeahyeah, whatevz, uke nummer 7 med myokarditt(hjertemuskelbetennelse), 2 uker på sykehus, 5 uker på soffaen. blir utslitt av å gjøre noe annet enn å ligge på soffaen. anfall everyfukkinday med svimmelhet/uregelmessig puls/hjertebank. gått ned 10kg og fått mer fett på absa, så er ikke fettet som har forsvunnet. Kan ikke begynne å trene fordi det kan medføre hjertestans og legene aner ikke når jeg er tilbake, men utelukker ikke at det hvertfall kan ta 7 uker til. loller av meg selv for alle de gangene jeg har fml'a fordi jeg har hatt betennelser/influensa/etc.. that aint shiiiiiiiiz

Ah for noe drit. En kompis hadde det samme. Jeg vill si du er heldig om du er i gang igjen om 7 uker. ( ikke for å være enda mer party pooper lissom )

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...