Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest Fortuity.

Truls, svanen jeg har ansett for å være min beste venn her på hytta, bestemte seg for at han ville lekesloss da jeg var ute på svømmetur nå nettopp.

[ATTACH]140351[/ATTACH]

Jeg priser meg lykkelig over at tøysekoppen så vidt streifet meg, og ikke tok tak i storetåa, slik den forrige svanen jeg havnet i håndgemeng med gjorde. Ikke rakk jeg å skylle ut sjampoen heller. Gah.

Edit: Ventet til Truls var ute av syne før jeg tuslet ned for å skylle ut resten av sjampoen; karen hadde gjemt seg under bryggen på nabohytta, og kom svømmende mot meg det øyeblikket jeg hoppet i vannet. Maken til utspekulert svane er det lenge siden jeg har møtt. Mistenker at han har pratet med dua, Vilde Marie, som har bodd på balkongen min i ett års tid, og angriper meg hver gang jeg forsøker å gå ut. #DemBirds. #Conspiracy.

post-30998-14440977885985_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

To dager til eksamen. Hadde planlagt at jeg skulle bruke de to siste dagene på interaktive oppgaver på lærebøkenes nettsted - som jeg har betalt alt for mye for, forøvrig - men så forteller Gyldendal meg at jeg er logget inn for mange steder, og logger meg ut alle steder og blokkerer muligheten for innlogging. Prøver å argumentere for at det er naturlig at en nettside som har interaktive oppgaver til seks forskjellige lærebøker, som benyttes i hvert sitt semester, naturligvis vil bli innlogget fra flere enn fem nettlesere. MEN NEI, THEY NO LISTEN, så takk skal dere faen meg ha, Gyldendal. Forbanna fitter.

I tillegg må jeg faste med både mat og drikke til 1545. Takk til dere også, Vestre Viken, for å sette opp en fastende prosedyre på ettermiddagen. Elsker når det er tredve grader og jeg ikke kan drikke, spesielt når blodtrykket er i dass selv i normalhydrert tilstand.

Tusen, tusen takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den vanskeligste eksamenen i morgen tidlig... Og det er bekreftet at det er tubestrike på gang hele dagen. Det betyr *veldig* tidlig start i morgen, punge ut for taxi til toget (som det forhåpentligvis ikke er noe bullshit med) og rett og slett bare glede seg over max stressnivå før eksamen og vinke pent farvel til en rolig morgen med mental preparation og havregrøt. Booo! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den vanskeligste eksamenen i morgen tidlig... Og det er bekreftet at det er tubestrike på gang hele dagen. Det betyr *veldig* tidlig start i morgen, punge ut for taxi til toget (som det forhåpentligvis ikke er noe bullshit med) og rett og slett bare glede seg over max stressnivå før eksamen og vinke pent farvel til en rolig morgen med mental preparation og havregrøt. Booo! :(

Hehehehe bor du i Londs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...