Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- sliten og lei etter 65+ timer jobb i påska & null trening = drittøkt i dag

- var på do på jobben, siste jeg gjorde før jeg skulle gå hjem.. then guess what happens? Joda, de jævla bilnøklene hopper ut av lomma mi og ned i dass, akkurat da jeg trykker på knappen for å spyle ned. Heldigvis forsvant de ikke helt forbi vannlåsen, så da måtte jeg på fisketur. FML. Virkelig. FML.

- rett etter jeg kom hjem banker en gjeng mormonere på døra. "Nei, jeg har ikke tid..." ... "Kan vi komme igjen senere da?" ... "Nei..."

- ... det kommer sikkert mer, dagen er ikke ferdig enda!

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle greie å sove av meg både feber, vond hals, hovne mandler og svimmelhet innen i dag men neiiii da. Har ligget og syntes synd på meg selv i hele dag. Får ikke til å spise lenger pga. ubehag ved svelging. Selv det å drikke vann og te er jævlig. Må være vårens største klager. Og i morra er det årsprøve i matte, og jeg har bare fått gått gjennom halvparten av boka uten gode marginer.. Men kroppen min motarbeider meg på alt jeg vil så jeg har mentalt forberedt meg på stryk :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- sliten og lei etter 65+ timer jobb i påska & null trening = drittøkt i dag

- var på do på jobben, siste jeg gjorde før jeg skulle gå hjem.. then guess what happens? Joda, de jævla bilnøklene hopper ut av lomma mi og ned i dass, akkurat da jeg trykker på knappen for å spyle ned. Heldigvis forsvant de ikke helt forbi vannlåsen, så da måtte jeg på fisketur. FML. Virkelig. FML.

- rett etter jeg kom hjem banker en gjeng mormonere på døra. "Nei, jeg har ikke tid..." ... "Kan vi komme igjen senere da?" ... "Nei..."

- ... det kommer sikkert mer, dagen er ikke ferdig enda!

:huh:

Åherre, kondolerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sliten og lei etter 65+ timer jobb i påska & null trening = drittøkt i dag

- var på do på jobben, siste jeg gjorde før jeg skulle gå hjem.. then guess what happens? Joda, de jævla bilnøklene hopper ut av lomma mi og ned i dass, akkurat da jeg trykker på knappen for å spyle ned. Heldigvis forsvant de ikke helt forbi vannlåsen, så da måtte jeg på fisketur. FML. Virkelig. FML.

- rett etter jeg kom hjem banker en gjeng mormonere på døra. "Nei, jeg har ikke tid..." ... "Kan vi komme igjen senere da?" ... "Nei..."

- ... det kommer sikkert mer, dagen er ikke ferdig enda!

:huh:

Sweet baby jesus, FYL.

Håper dagen idag blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk og sengeliggende i tre dager nå, ikke vært i stand til å komme meg ut og gjøre alt det jeg skulle hatt unnagjort allerede på mandag. Sitter bom fast på multimedieproduksjonen som må ferdigstilles innen uken er omme og jeg reiser til Oslo på fredag, som vil si at jeg bare har i morgen igjen, noe som aldri kommer til å skje.

Jeg får såklart heller ikke trent eller gått turer, jeg ligger egentlig bare og stirrer i taket hele dagen og ønsker at denne uken bare har vært en vond drøm.

Kalenderen nærmer seg dessuten eksamen med stormskritt og jeg har ikke en dråpe av motivasjon igjen i motoren min til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday

Jeg har sånn ca 3792 sommerfugler svimenende rundt i magen akkurat nå på grunn av eksamen i ettermiddag...

Tror det skal gå bra, men sommerfuglene (eller er det måker kanskje? Jeg mistenker måker. (Jeg HATER måker!)) dukker opp uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Mattetentamen var så vanskelig, og jeg er så sliten, at siste oppgave nesten fikk meg til å gråte.

Den tok aldri slutt.

har også hatt konstant hodepine i en uke

Kan ikke slappe av nå heller, for jeg har tretten kapitler biologi til fredag. (-: wihu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn ca 3792 sommerfugler svimenende rundt i magen akkurat nå på grunn av eksamen i ettermiddag...

Tror det skal gå bra, men sommerfuglene (eller er det måker kanskje? Jeg mistenker måker. (Jeg HATER måker!)) dukker opp uansett...

Det går bedre enn du tror. Med mindre du ikke har forberedt deg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...