Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har vært så aktiv som mulig i påska, gått skikkelige turer, jogget, fått inn ei styrkeøkt, trening hver dag. Har ikke spist mye sjokolade ect, men spist det jeg har fått servert (norsk husmannskost, brødmat ect). Hadde ikke påskeegg.

Vekta påstår at jeg har gått opp 5 kilo. På en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Godt jeg ikke hadde tid til å se påskekrimmen i år da, ellers hadde det vært høy gråtefaktor her og gitt... Lurte på om det var Poirot skuespilleren som døde, det hadde jo vært helt krise....

Tror forfatteren bare ble ferdig med historiene om han, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest til eksamen som er om en uke, idag sjekket jeg studentweb og er ikke meldt opp :shifty: Har heldigvis tatt den fra før:p

Slår ikke meg. Leste hele natten og et par dager før eksamen. Fant ut kl. 7 at eksamenen var dagen før. Så på eksamen og den var lett. Aldri vekslet så mye mellom latter og irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær, på med bikini. Har vokst ut av bikinibuksa fra i fjor.. Fantastisk følelse etter at jeg har brukt timesvis i diverse prøverom for å finne nye klær og treningstøy, hvor jeg endte opp med nada og dårlig/deppa humør. Enten er ting for lite, eller for stort. Og hvem fant ut at lyset i prøverom skal være så uflatterende!? Er det noen steder det burde vært omvendt er det nettopp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...