Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

I dag fulgte en 60år gammel mann etter meg rundt på treningssentret. Så spurte han om vi kunne trene sammen. Jeg sa høflig nei. Han fortsatte; kom igjen da søta, det blir hyggelig. I ca 5 min. Før jeg sier(les skriker) la meg være i fred, akkurat i bytte mellom to sanger. Hele studio glana.

Tipper han lot deg være i fred. :)

Ned med migrener!(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dagen var bra helt til jeg skulle lage tacomiddag. Startet med at jeg mistet skjell i golvet så det knuste, deretter gikk det hull på pulverposen så det ble pulver overalt. Ikke nok med det... Da jeg skulle ha tacosaus i pannen klarte jeg å sprute utenfor så det ble søl, og som en siste finish skjærte jeg meg på maislokket slik at jeg nå har et kutt rett over det øverste fingerleddet -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en skikkelig fæl dag til lørdag å være.

- Måtte stå opp tidlig for å dra til byen og spille inn video til fordypningsemne. Det er jo nesten ille nok at jeg må bruke helgen min på å gjøre skolearbeid som ikke er eksamensforberedelse, noe jeg må gjøre i tillegg.

- Da jeg skulle spise frokost før jeg dro lagde jeg min favoritt-enkle frokost, knekkebrød med cottage cheese og syltetøy. So far so good. Skulle bære fatet ned trappen og da holdt jeg det skjevt slik at knekkebrødene skled ned på brystet mitt med syltetøyet først. Jeg som hadde på meg ny kjole..

- Ikke bare det: hele dritten havnet jo på golvet, vi snakker 2/3 boks cottage cheese og tre spiseskjeer syltetøy, og jeg brukte sikkert minst en halvtime på å få opp hver eneste cottage cheese-klump.

- Hadde ikke tid til å lage ny frokost og spise før jeg skulle dra, så jeg måtte dra rett til byen på tom mage (et eple) og gjøre ferdig prosjektet. Spiste ikke noe før kl 18 (!!!?) så jeg har vært skikkelig grumpy.

- Nå er jeg alene hjemme og føler meg virkelig alene også. Prøvde å invitere noen på besøk men det viser seg at alle skal ut på byen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...