Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lovisa

Dette kunne kanskje gått i "Dagens glade", men eg hater å handla kler når eg MÅ ha kler... Så derfor!

I forbindelse med flytting har eg pakka fram og prøvd alle sommarkler frå i fjor, 80 % av buksene og 50 % av toppane var blitt for store og er gitt til Fretex... Så eg har så å seia ingenting å ha på meg dersom det plutseleg blir fint ver og varmt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde en illustrasjon:

ZEmmT5Z.jpg

I know that feel. Satte fast tommelknoken i en svigermor en gang,skulle rive gulrot til råkostsalat, har fremdeles arrene :)

Protip ; vask deg på hånda og putt den i en latex /nitrilhandske, og vent fem minutter.

Blood,Blood EVERYWHERE!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know that feel. Satte fast tommelknoken i en svigermor en gang,skulle rive gulrot til råkostsalat, har fremdeles arrene :)

Protip ; vask deg på hånda og putt den i en latex /nitrilhandske, og vent fem minutter.

Blood,Blood EVERYWHERE!:)

Det der hørtes veldig lite stuerent ut:whistle:

Btw holdt på å le meg ihjel første gang jeg hørte noen bruke benevnelsen svigermor på et råkostjern:giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes veldig lite stuerent ut:whistle:

Btw holdt på å le meg ihjel første gang jeg hørte noen bruke benevnelsen svigermor på et råkostjern:giggle:

Er riktig så stuerent ; blodet forblir jo inne i hansken - det bare ser ut som om du har mistet hånda ned i kjøttkverna^^

Disclaimer ;Utvis forsiktighet hvis du jobber med folk som ikke tåler blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde en illustrasjon:

ZEmmT5Z.jpg

Au. Jeg skrelte hele innsiden av tommelen min med ostehøvel en gang. Det var heller ikke digg.

Min dagens negative er at jeg har jobbet i natt, og nå kan jeg sove i tre timer før jeg må opp for å dra til flyplassen. Kommer jo garantert til å forsove meg. On the bright side... Skal henge med Addict i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på om dagens glade eller negative... Men smått sliten nå, derfor havnet det her. Berg- og dalbane mtp jobb og søknader og slikt i dag. Fått et nytt intervju (bra). Et annet intervju jeg skal på for flere stillinger har kuttet de lange vikariatene og tar nå kun imot sesongansatte (dårlig). Skriver søknad på en veldig spennende jobb (bra). Trodde i februar jeg kom til å ha fått jobb innen denne ble lagt ut medio april (dårlig). Skal søke på spennende arbeidssted, veldig lite spennende jobb (dårlig). De tar imot jurister (bra).

Jeg har lavkcal-dag i dag, men har spist kake fordi sjokoladen bare var uimotståelig (bra og dårlig).

Det er helg, med mye på tapetet, egentlig litt for mye, og ikke alt like moro (bra og dårlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fulgte en 60år gammel mann etter meg rundt på treningssentret. Så spurte han om vi kunne trene sammen. Jeg sa høflig nei. Han fortsatte; kom igjen da søta, det blir hyggelig. I ca 5 min. Før jeg sier(les skriker) la meg være i fred, akkurat i bytte mellom to sanger. Hele studio glana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...