Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

tirsdag er første dagen med russebukse

fyfaen jeg må være konstant kledd i stygge klær fra tirsdag til uti mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Du må ingenting. Å være russ er helt valgfritt! ;P

gruppepress. (+ at uten russebukse havner jeg på terrorliste. ukult.)

dessuten har jeg kjøpt buksen, er ikke vits å kaste bort penger ved å la den ligge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tirsdag er første dagen med russebukse

fyfaen jeg må være konstant kledd i stygge klær fra tirsdag til uti mai.

Etter å ha vært russ to år på rad har jeg konkludert med at det klesmessig var de deiligste ukene ukene i mitt liv. Man slipper de store valgene om morgenen, buksa er sykt chill å gå med og man blir helt psykisk i stemning av å ta den på :D

Men så var jeg heldig med bruken, bestevenninna mi ble spydd på på tryvann (ergo 2 dager før russetida starta) og hadde derfor en ekstra lang russetid med spybukse. lærdom; la noen andre holde håret på vennene dine når du skal ha samme buksa i 17 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Hvis du legger litt innsats i det, kan det være at buksa står av seg selv på 17.mai. Det gjorde min ;)

den 17.mai sitter jeg, forhåpentligvis, hjemme mens jeg pugger til matteeksamen - da er det ikke så farlig. :giggle:

(skal være snill frem til det, sånn at karma gjør at jeg kommer opp i matte.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta hurtigbåt hjem igjen i morgen fordi bussen ikke tillater hund. Jeg HAAAAATER (!!!!!!!!) hurtigbåt! 5 forbanna timer med oksygentankgjengen... Dessuten blir det nok smekkfullt pga påsken. Årrrrhjghdgsdk!!!!! :mad:

Hodet mitt holder på å eksplodere allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bææ. Det stikker i brystet når jeg puster eller svelger. Vært på randen til å spy to ganger. Svimmel og gikk inn i tven.. (Fikk en liten ripe.. :unsure:) Fått bare gjort 1/3 av matteboka.. Er ikke etter skjema!

Føler jeg sutrer mye.. Får se å gro noen baller.. Så fort jeg er blitt frisk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...