Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest xxxxxx
Jeg har blitt avhengig av å surfe rundt på forumet her, og får derfor ikke vært effektiv på jobb. Noe som betyr at jeg må jobbe i morgen, lørdag, også. Usj.

Jobbe lørdag? Damn... Da hadde jeg blitt ekstremt effektiv! :mellow:

Joja, hvis noen har noe selvdisiplin til overs er det bare å sende den i min retning..

Jeg skal jobbe både lørdag og søndag, så du kan få litt av meg :p

Guest xxxxxx
Joja, hvis noen har noe selvdisiplin til overs er det bare å sende den i min retning..

Sender over onde tanker om arbeid i helgene....:ninja: Tenk hva du heller kan bruke tiden på!

festivaler på rekke og rad.

går utover trening og diett :oops:

Det er ikke negativt, det er livet!! :thumbsup:

Annonse

Elsket pepsi max.... før den i dag helte seg over Macen min, og den ikke ville starte.

NÅ HATER JEG PEPSI MAX :mad:

Se på det på den lyse siden;

NY MAC!! :D:D

Se på det på den lyse siden;

NY MAC!! :D:D

Men så var det jo en skole-mac... må nok på reperasjon, men hvis ikke: NY MAC! :D

Var visst bare skjermen som ble ødelagt, så sitter på macen nå med TV-skjerm. Ikke så verst det heller! :D

Annonse

Nå ha rjeg gledet meg til havregrøt i TO UKER (pga diett) og så klarer jeg å ødelegge den ved å ha et ellers veldig godt proteinpulver i, fordi jeg skulle prøve å lage sjokoladehavregrøt. Ekkel smak, ekkel konsistens, anbefales IKKE! Kvalm, nå.

Skulle ta bussen til jobb, og klarte å gå av et par (lange) stopp for sent. Fant ut at det var en god idé å ta en annen vei tilbake, for den så raskere ut. Det var den ikke. Det endte med at jeg gikk meg fullstendig vill, og brukte en halvtime på å jogge rundt i Fyllingsdalen før jeg til slutt fant fram til jobben.. :dry:

Skulle ta bussen til jobb, og klarte å gå av et par (lange) stopp for sent. Fant ut at det var en god idé å ta en annen vei tilbake, for den så raskere ut. Det var den ikke. Det endte med at jeg gikk meg fullstendig vill, og brukte en halvtime på å jogge rundt i Fyllingsdalen før jeg til slutt fant fram til jobben.. :dry:

Gjekk seg vill i fyllingsdalen?

Gjekk seg vill i fyllingsdalen?

Jepp! Har aldri vært der, har jo bare bodd 4 år i Bergen.. :whistle:

Men plutselig var jeg ved Oasen, så da fant jeg ut at jeg bare skulle følge veien tilbake mot tunnelen, og da fant jeg fram.