Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3. dag på PSMF, og jeg vil SOVE..! Og så klarte jeg å ta habanero i burgerene mine (les; alle de seks jeg skal klare å presse i meg idag) før jeg visste at det var habanero og ikke chili. Smaker baaaaajs..! OG! Så var det meldt sol idag, men det begynte nettopp å regne igjen... Sånn, ferdig! :p

Håper dette gjør deg mer glad da :)

Tok bilde for 1 min siden :)

[ATTACH]46068[/ATTACH]

post-3633-1444087294752_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har kommet før, opp til flere ganger også. Men moderatorene mener at vi skal være så forbanna negativ og derfor er de blitt slettet/stengt.

Edit: moderatorerne mener vi ikke skal være negativ...

Det er passe tullete. Det må då vere lov til å være litt misfornøyd og slenge ut litt I-landsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Tuba, dette er akkurat tråden jeg trenger i dag!

Påvist infeksjon i kroppen, nå blir det pilleknasking og null trening, og vente på resultatet av kyssesykeprøven.....

Får håpe for din del du ikkje har kyssesyken.. Det er noe forbanna crap. og du kan heller ikke trene på 1/2år etter på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe for din del du ikkje har kyssesyken.. Det er noe forbanna crap. og du kan heller ikke trene på 1/2år etter på :/

Ja, jeg ligger på sofaen og krysser alt av armer og bein for at det ikke skal være kyssesyken.. Legen sa jeg hadde alle symptomene på det, men håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ligger på sofaen og krysser alt av armer og bein for at det ikke skal være kyssesyken.. Legen sa jeg hadde alle symptomene på det, men håper på det beste.

når jeg fikk det sa de jeg alt frem og tilbake sikkert 10 ganger, men endte opp å bli innlagt så fikk jeg det bekrefta. Var ikke mye godt vertfall.

men er bedre å finne ut dui har det enn ikke sånn du ikke ender opp med sprukken mildt eller hva det var som kunne skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg fikk det sa de jeg alt frem og tilbake sikkert 10 ganger, men endte opp å bli innlagt så fikk jeg det bekrefta. Var ikke mye godt vertfall.

men er bedre å finne ut dui har det enn ikke sånn du ikke ender opp med sprukken mildt eller hva det var som kunne skje

Ta ut milten, mandlene, galleblæren og blindtarmen. Då blir det mindre ting som kan gå gale og du går sikkert ned nokre kg samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...