Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Finnes det ikke sykehus som tilbyd det samme, men med kortere ventetid? Husk at du har fritt sykehusvalg..

Joda, men ikke så mye kortere ventetid at det blir verdt de 3-5 timene det tar å kjøre til andre sykehus (og på det med kortest ventetid risikerer eg å treffe kjentfolk, og da er det kanskje verdt å vente ett par uker ekstra for å slippe å risikere det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og som om tidligere nevnte frustrasjoner ikke var nok, må jeg F**N meg pisse i et )/"%&#/"#% kjør, like ille som de 3 første dagene på denne /&"%#&"# dietten! Hva er greia med DET, da? Begynte på jobb for tre timer siden og har allerede vært på do tre ganger! :mad:

Det er kroppen sin som bruker glykogenet ditt. Det er bundet ca. 10 vannmoleklyer til hvert glukosemolekyl (om jeg ikke husker helt feil) --> masse doturerer de første dagene. Det gir også "falsk" vektnedgang, men etter at du har mistet glykogenet vil du sannsynligvis forbrenne fett (og kanskje litt muskler) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...