Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Har tatt ut blindtarmen vertfall :) Droppa mandlene siden etter 1000 halsbetennelser så ga det seg :)

Då har du 50%, men det er dei to siste som er trikset i ludo med tanke på vekttap.

Fortsetter under...

Då har du 50%, men det er dei to siste som er trikset i ludo med tanke på vekttap.

Har nå mest lyst å gå opp i vekt jeg da :D er jo bare stusselige 75 kg hehe

Har nå mest lyst å gå opp i vekt jeg da :D er jo bare stusselige 75 kg hehe

Eg leder med ca 40kg, no nå du gå i deg sjølv og gje gass.

Annonse

Eg leder med ca 40kg, no nå du gå i deg sjølv og gje gass.

heiehei jeg spiser og spiser :p men vil ikke ha mer fett nå :/ føler alt forsvinner alle andre plasser enn magen :(

Ja, jeg ligger på sofaen og krysser alt av armer og bein for at det ikke skal være kyssesyken.. Legen sa jeg hadde alle symptomene på det, men håper på det beste.

OH NOES! All min sympati! Kunne ikke bare legen ta en monospot og få resultatet på sekundet??

Sure resultater etter uke 2 på PSMF. Åssen i svarte "/%"#:mad::mad::mad::mad::mad: går det AN, da? Dritt.

Fordi det er PSMF og det er en crap diett? :p

Fordi det er PSMF og det er en crap diett? :p

Det kan så være, men det burde jo ikke være mulig å IKKE få resultater. Du som kan så mye kan sikkert forklare hvorfor :p:oops:

(Edit: Jeg ser at den kommentaren kan tolkes som sarkastisk, men det var altså ikke ment slik, jeg er oppriktig nysgjerrig!)

Er det bra å samle negativt sånn her?

Energi forsvinner ikke, den flytter seg....

Flytter meg over til dagens glade jeg ass

Annonse

OH NOES! All min sympati! Kunne ikke bare legen ta en monospot og få resultatet på sekundet??

Fordi legevakta på Rana Mekaniske (også kjent som Helgelandssykehuset avdeling Rana), hadde ikke det :/

Den jævla blenderen min klarer ikke å dra rundt lenger når det er frosne bær oppi.

Og den er kun noen måneder gammel.

Dritt!!!

Ett ord: Cystoskopi!

(...og med 26 ukers heeeeerlig ventetid har jeg gooood til til å glede meg til å sligge å sprike med beina) Hurra helsenorge!

Ett ord: Cystoskopi!

(...og med 26 ukers heeeeerlig ventetid har jeg gooood til til å glede meg til å sligge å sprike med beina) Hurra helsenorge!

Finnes det ikke sykehus som tilbyd det samme, men med kortere ventetid? Husk at du har fritt sykehusvalg..

Dei eg pleier å trene med skal trene kl 14, då er eg på jobb. Kanskje eg må ta ein gruppetime.

Dei eg pleier å trene med skal trene kl 14, då er eg på jobb. Kanskje eg må ta ein gruppetime.

Finne andre personer å trene med? :)

Eller som meg, trener alene :)