Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

BABY'S BACK !! <3<3<3<3<3

[ATTACH]46750[/ATTACH]

Sorry mister tuba for positiviteten, skal ikke skje igjen

Eg skal la det gå for denne gang.

Ellers kan eg melde om at eg tapte konkurransen på VT i dag og at eg sitter å ser på den nye Conan filmen. Dei har ødelagt heile greien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mora mi bare:

''Etter konkurransen blir det jo et normalt forhold til kosthold og trening''

Jeg: Mener du brødskiver til hvert måltid osv?

''Nei, men du skal vel ikke fortsette med den matlaginga osv.? Du kan jo ikke holde på sånn'' Og du bør ikke trene så mye.

Ho mener altså at jeg skal spise mer som en vanlig a4 nordmann. Når jeg sa at 70% av resultatene (omtrent) kommer fra maten, bare tittet ho på meg og kom på ''fakta på fakta''.

GAAAAAD. Erre mulig..

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi bare:

''Etter konkurransen blir det jo et normalt forhold til kosthold og trening''

Jeg: Mener du brødskiver til hvert måltid osv?

''Nei, men du skal vel ikke fortsette med den matlaginga osv.? Du kan jo ikke holde på sånn'' Og du bør ikke trene så mye.

Ho mener altså at jeg skal spise mer som en vanlig a4 nordmann. Når jeg sa at 70% av resultatene (omtrent) kommer fra maten, bare tittet ho på meg og kom på ''fakta på fakta''.

GAAAAAD. Erre mulig..

:mad:

syns rett å slett ikke du bør hørre på hun :D

De mødrene kan ikke alltid helt forstå hvor viktig maten er for de tror denne her dumme norske a4 maten er så sykt bra.

Har hatt mine disusjoner jeg og for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...