Gå til innhold

Hvor ofte drikker dere?


asianface

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før drakk jeg meg vel full 3 ganger i året, og 1-2 glass vin til maten ca 6 ganger i året.

Men nå er jeg veldig spent på hvor lenge det blir til neste gang jeg smaker alkohol. For jeg ligger hjelpesløs hjemme, etter fylla forrige helg som resulterte i 3 brudd i leggen, og operasjon. Må regne med mange måneder på krykker. Og ingen trening på lenge. Så ser for meg at det blir en evighet til neste gang, og kanskje aldri fylla igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller! Blir 18 på mandag, så da kan jeg skryte av at jeg aldri har drukket ulovlig :thumbsup: :p

Jeg drakk heller ikke før jeg var 18 år. Drakk egentlig veldig lite før jeg startet på høgskolen:confused:. Hvor ofte jeg drikker varierer egentlig veldig. I perioder kan det være 2-3 ganger i måneden, men i gjennomsnitt er det nok mer 1 gang pr mnd. Men jeg har null problem med å ikke drikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden. Året mitt har definitivt flere hvite uker enn ikke-hvite;)

Kan fint drikke et par ganger i løpet av ei uke, før det deretter går flere uker til neste gang.

Når det er sagt "drikking" for mitt eget vedkommende betyr

- som oftest: en øl eller to på pub, eventuelt drikke til maten sammen med venner

- sjelden: drikke på vors/fest, og da ikke forbi "brisen og blid"-stadiet. Noe mer enn det, og jeg synes ikke det er gøy :)

- aldri: grisefylla. Aldri vært skikkelig full, og det har jeg ikke tenkt å bli heller.:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker som en kjerring satt på spissen. Hater øl. Må "drikke jentedrikk" når jeg går ut.

Fester sjeldent ble mye i fjor, men har vært veldig lite i år pågrunn av hardsatsing på treningen.

Blir nok mer etterhvert, men gidder ikke dra ut når jeg ikke føler for det.

Når jeg først drar ut så DRIKKER jeg, så da blir jeg heller hjemme. De fleste på min alder drikker vel veldig "ofte"

men skjønner ikke poenget med å drikke hver helg. Engang i månenden er vel nok etter min mening om du har et mål innenfor noe.

Holder det veldig lavt på kalorier, karbs, fat og protein etter Berkhan prinsipper(prøver ihvertfall) funker nå etter min erfaring

før jeg går ut og resten av dagen. Forresten INGEN nattmat etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og lkevel holder du den formen! eeeeer alkohol overdrevent mtp hvor mye det ødelegger for styrke? eller er det "verst" om man skal ned i vekt, og ikke SÅ krise om man skal bygge?

Nå ligger jeg som regel unna alt av snop ellers da. Er jeg på fylla lager jeg meg selv en "buffer " før kvelden og drikker kun Cpt morgan og pepsi max + noen øl og mye vann.

Er ikke ekspert på feltet men det er ikke SÅ krise om man skal bygge nei.. Optimalt er det vel neppe.

The truth about alcohol, fat loss and muscle growth | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...