Gå til innhold

Hvor ofte drikker dere?


asianface

Anbefalte innlegg

Er ute på byen maks to ganger i året. Ble litt for mye av det gode i mine yngre dager (37 år) - (Jobbet på div utesteder i Oslo)

Men... alt for glad i vin altså. Så her er det vin hver fredag og lørdag, litt kos til middagen. Av og til blir det et glass på onsdag også gitt:wub:

Det er ikke slik at vi drikker oss fulle, bare 2 - 4 kose glass pr fredag og lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikker nesten hver helg, ofte begge dagene og av og til noe i ukedagen og.. :blush: Men drikker som regel ikke så mye (2-3 øl eller tilsvarende). Det værste jeg vet er å være for full, så stopper som regel når jeg er brisen. Tåler ikke allverdens heller, så bruker ikke så mye penger på drikke selv om jeg drikker ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det nesten hver helg. Har alltid likt en fest og nyter det mens jeg er singel og ung!

Dagen-der-på medisinen min er en stor smoothie og helst oppkuttet frukt og egg til frokost. Ikke spiser jeg junkfood ute på byen heller. Er for opptatt med å danse. Så jeg syns ikke at det er ikke så galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg startet å trene: Fest kanskje seks ganger i måneden, eller mer hvis det var noe spesielt (studentlivet <3).

Etter at jeg startet å trene: Fire fester på fire måneder, hvorav jeg bare drakk skikkelig to av gangene (og trente dagen etter likevel den første gangen, la det til kvelden før treningsfri den andre gangen). Det har plutselig blitt så uinteressant å ødelegge treninga med drikking, er jo så morsomt på trening at det føles som fest :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i måneden sånn i gjennomsnitt. Blitt hver helg over en periode nå, men det er sommer jo! Og jeg orker ikke sitte inne og sture med min status og alder, nei. Bare passer litt mer på fornuftig kost og gode økter i uka, også er det på sin plass med hviledag og maaat på søndagen. Føler ikke jeg ødelegger treninga, og de kaloriene skal jeg nok få til å stemme på et vis. Tenk på alle helger man kommer til å sitte foran tv i joggisen, spise taco med en (evt.) fremtidig stifta familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg drikker sjeldent nå (1 gang på 4 måneder da hadde jeg bursdag) men finner svært lite å gjøre på en lørdags kveld. Alle mine single venner skal ut, mens de med typen har "par" kveld.

Noen tips ? =D

Har akkurat samme problemet som deg du, sist jeg festet var på bursdagen min i feb! Ellers har de fleste av mine venner etablert seg eller er ute å fester i helgene! Men blir en del jobb og trening i helgene på meg, men prøv å invitere venner på brettspill, film/kino, grilling nå på sommeren eller bare skravle kvelder med litt tapas og snacks, så kan jo alle bare drikke det de vil til!:) Eller få med venninner på små helge turer, eks hytte, fjellturer eller besøk ei venninne som bor en annenplass, alt etter interesse :)

God helg!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent. Liker ikke alkoholsmaken i seg selv, så når jeg drikker er det for å bli full. Foretrekker brus til maten t.o.m på ferie:) Syns det er gøy å være på byen og danse, men "bivirkningene" er ikke verdt det. Jeg blir alltid dårlig, og å trene på søndagen er da liten vits.

Var ute sist fredag og det endte med at hele helgen ble slapp, og jeg pådro meg forkjølelse som jeg har slitt med siden. Gøy med en god fest, men ikke gøy å føle at kroppen er forgiftet i lang tid etterpå...

Tipper det blir 1, max 2, ganger i mnd i snitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo student så hender jo at det både blir 2-3 ganger i uka, men nå som jeg har vært på diett og testa hvordan det er å drikke når man er på det blir det lenge til neste gang :p

Neida er såpass flink at jeg holder meg til en gang i uka nå ca, men er jo fotball em nå og det hjelper ikke akkuratt på situasjonen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det passer meg! En av fordelene med å ha blitt en halvgammel dame, jeg gjør som jeg vil. Nå er det ikke veldig ofte jeg henger oppned i lysekronene og leker ape da, men noen ganger i året blir det. Et glass vin teller jeg ikke med, for legen min sier det er helsebringende. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...