Gå til innhold

Hvor ofte drikker dere?


asianface

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan blir treningen, kalorier, dagen etter osv.

Synes det er moro å gå ut for sosial sin skyld +++ men er på diett så har ikke vært ute på en stund.

Har aldri merket noe spesielt på treninga i lengden. Selvsagt dagen derpå er det ikke alltid kult med trening, men hvis jeg får i meg litt mat når jeg kommer hjem og en solid frokost er jeg 100% dagen etter. Hvis jeg har vært en ekstra hard tur på byen( type blackout og våkner plutselig hjemme i senga uten å huske hvordan jeg kom meg dit) så tar jeg kun litt rolig trening dagen etter, en lag gåtur eller joggetur.

Selv om treningen ikke blir påvirka er det nok alle de ekstra kaloriene som er det værste ( For de som bryr seg) En flaske Captain Morgan er 2000 kalorier, så bruker man 1,5l Cola som blanding, da har man 630kalorier ekstra til. En halvliter øl er ca 200, og det blir aldri bare EN øl :p Er du veldig seriøs på diett bør du nok ikke dra på byen, men du taper ikke sommerformen alene fordi du tok en eller to turer på byen i løpet av våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker (party party-style) kanskje én gang annenhver måned, og da er det kun fordi at det skjer noe spesielt (avslutning, bursdag etc). Syns det er så sykt bortkastet å dra ut. Koster alt for mye, alle kommer fra hverandre på byen uansett, og så er formen dagen etter helt ødelagt.

En kosepils til lørdagsmiddagen er greit da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller! Blir 18 på mandag, så da kan jeg skryte av at jeg aldri har drukket ulovlig :thumbsup: :p

Bra jobba, fortsett sånn ! :D Klart meg 22 år uten, så ser ikke hvorfor jeg skal starte med det nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...