Gå til innhold

Hvor ofte drikker dere?


asianface

Anbefalte innlegg

Sykt bra jobba da :D hva gjør du, når du skal på nattklubb/byn osv. ?

noe ala Presset Lene Alexandra til å drikke - TV2 Waschera ?

Haha :rofl: Ja si det, nå er det en stund siden jeg har vært ute da. Men jeg har det gøy akkurat som alle andre :thumbsup: Syntes det er litt teit å se hvordan folk forandrer seg i fylla, men det er min mening :p Syntes det er koselig at folk koser seg med alkohol, men har aldri sett poenget med skikkelig hardfylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ædru fra slutten av juli til 2.juledag i fjor. Har etter det hadd ca en todagers i måneden, så ikke ofte. Er allergisk mot gluten og gjær, så når jeg først skal drikke gjør jeg det ordentlig. Ei kosepils her og der er totalt bortkastet, blir like dårlig av ei øl som av 12 :p

Jeg har og glutenallergi, du vet det finnes glutenfritt øl?

Selv drikker jeg sjeldent.

Fra 19-22/23 år var det grisefylla ofte, men er veldig ferdig med den tida der heldigvis.

Kan dele en flaske vin med ei venninne på besøk f.eks eller hjemme når ungen er i seng (et glass- ikke en flaske da!!) men kjenner jeg blir varm i kinna og fnisete på 3. glasset og da vet jeg at jeg har fått litt mye. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drakk på nyttår, 1 gang i april ute p byen, og hadde et par glass vin den ene dagen i juni, ellers drikker jeg ikke i det hele tatt, merker at alle på min alder er ute hver helg og skal bare ut å feste. Så jeg jobber heller.

Pleier drikke 1 liter vann før jeg legger meg og spise et eple, slipper bakrus, stikker på trening for vedlikehold :)

Samme vekter som vanlig går alltid lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...