Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satser på å kjøpe football manager 2012 når eksamensperioden er overstått... Kan sitte flere timer i strekk når jeg først er igang..

Husker tilbake til eldre cm versjoner som f.eks tidenes cm, som for meg var championship manager 2001-2002 .

Championship_Manager_01_02_cover.jpg&w=250&h=353&ei=jMGtTu2sLaii4gTD6czyDg&zoom=1&iact=rc&dur=591&sig=108388127863037344754&page=1&tbnh=130&tbnw=95&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:10,s:0&tx=42&ty=54Det står jo totalt spilletid på lagringsinformasjonen på de diverse "savene" på disse spillene..tror min hadde 2-3 uker på noen av dem...:huh:

Ellers går det i Fifa på playstation , kun fifa11 foreløpig...

Digger ellers bilspill og spesielt colin mcrae serien (de tidligere versjonene var best).

Da jeg gikk over fra xbox til playstation (hadde begge) så savner jeg splinter cell spillene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke rørt xboxen på evigheter, så fant ut at det var på tide. Forhåndsbestilte akkurat Saints row: The third. Har det forrige, og det er ganske gøyalt. Bare gå rundt å gjøre faenskap :D Er som en mer underholdende og fri versjon av GTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikkje bare kjøre en XP emulering eller whatnot da ?

Jo, jeg kan det. Jeg la inn windows på macen, men etter 2-3 uker sluttet den plutselig å fungere så da såg jeg på det som et tegn fra oven at jeg burde begrense spillingen å heller gjøre noe fornuftig. Jeg begynner nok igjen når de er klar med mac-versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...