Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Mye av det gamle teamet fra bungie studios blei med over til den nye triologien, hva heter det nye studioet? 343 eller noe slikt? traileren sendte meg i ekstase..!

Liger at du trener opp guttungen din ;)

343 Industries, ja. Gleder meg enormt til spillene kommer. Har fortsatt gamle Xbox med de 2 første Halospillene. Guttungen er 13år og jeg har ikke sjangs når vi spiller Halospillene mot hverandre. Det eneste spillet jeg slår ham i er Mario Kart på Wii, et spill jeg forøvrig digger å spille online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller også WoW, og Final Fantasy 14 som MMO'er. Ellers har jeg en ps2, kjæresten har en ps3. Spiller en god del Final Fantasy spill, akkurat nå går det i Final Fantasy IX. Ellers går det i Dragon Age, Assasins Creed, Spyro The Dragon (Ps1-spill<3), Soul Calibur, Ellers på pc er det Fable, Civilization (Just one more turn!), League of Legends, StarCraft 2, Portal 2, Fallout, WarCraft 3.. Også Pokémon på Game Boy Advancen, da :D

Gleder meg også til Skyrim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja de sier så, men så har de etterapet COD på så mye at de lojale BF spillerne er piss forbanna. De har redusert kvaliteten på multiplayeren og produsert en halvgod singelplayer. Men får allikevel 9 av 10 de fleste plasser. Og personlig syns jeg ikke det er bra at de har nedprioritert campaignen da jeg liker den type spilling på lik linje som multiplayer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...